niedziela, 12 lutego 2012

46.




omlet Kaiserschmarren, orzechy; kawa z mlekiem
Kaiserschamarren omelette, nuts; coffee with milk





Najlepszy omlet na zakończenie ferii. Mmm jak ja dawno go nie jadłam.
Miałam przygotować się do szkoły, powtórzyć szybko i mieć spokój, a zamiast tego plączę się po domu niewiadomo za czym. Muszę jeszcze przeczytać streszczenie szczegółowe albo chociaż opis Qua Vadis, żeby mniej więcej przypomnieć sobie akcję. Nie wiem czy jutro zrobią nam sprawdziany ( wypadają 3) no, ale chyba nie. Robiłyby tak od razu po feriach ? Bez przesady.
Jeszcze ten weekend nie minął, a ja już chcę następny. 
Miłej niedzieli ! :*

17 komentarzy:

  1. Jakbym czytała o sobie.
    W moim przypadku niedziela nie może być miła :<

    Mój ulubiony omlet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdziekolwiek się na niego nie natknę, każdy robi błąd w nazwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten omlet już na wielu blogach, chyba w końcu się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Quo Vadis dobra książka, przynajmniej dla mnie :) Nigdy nie jadłam tego omleta, a dość sławny.

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest genialny! Ale u mnie bardziej rozpaćkany. :D

    Nie będzie już więcej leniwych poranków... do wakacji. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero od jutra będę się delektować leniwymi porankami :) Codziennie obiecuję sobie: jutro zrobię ten omlet. I nigdy nie robię- czas najwyższy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna potrawa, która pojawia się często na blogach, której nigdy nie próbowałam... Mam zaległości :)
    Powroty do szkoły są ciężkie, a poprzedzające je weekendy mijają w mgnieniu oka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, uwielbiam go, uwielbiam <3

    A ja zaczynam dopiero feriowanie, mmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. mniamm musze wypróbować ten Wasz omlet ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wielbię ten omlet z całych sił ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobię go w sobotę ! obiecuje tobie i sobie ; )xd
    wygląda pysznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę poczytać dzisiaj "Dziady" :)
    Tez dawno nie jadłam tego omleta, ale teraz zmienili mi plan, mam cały tydzień na 8 i w życiu się nie wyrobię jak będę sobie serwować z rana śniadanie z patelni... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ulubiony omlet,ale z orzechami jeszcze nie jadłam, muszę koniecznie nadrobić tę zaległość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój ukochany omlecik. pysznie śniadanie to najlepszy sposób na otarcie porannych łez przed pójściem do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy do okoła teraz "omletują" :) Tyle już o nim się naczytałam, że grzechem byłoby nie spróbować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...