czwartek, 16 lutego 2012

50.





 waniliowy pudding z kaszy mannej, satino waniliowe, rodzynki, kiwi
vanilla semolina pudding, satino vanilla, raisins, kiwi





Kurczę blade! Pierwszy raz nauczycielka nasza "wspaniała" od historii zrobiła nam kartkówkę pisemną. Okej, fajnie tylko, że dała nam 3min/zadanie gdzie na każde z nich trzeba było się rozpisać. W dodatku ona twierdzi, że powinniśmy dużo w tym czasie napisać. Tak ? Pisałam najszybciej jak umiałam, aż mi się litery rozmazywały i co ? I nic ! Nie wiem, jakieś głupoty powypisywałam, ciekawe jak mi to oceni. Dobra na razie się nie stresuję.
  Miałam iść do cioci dziś, ale nie dzwoniła + mam jutro ważny sprawdzian z fizyki, więc nie pójdę do niej raczej. Może jutro. Zobaczę jeszcze. 
  Jakość zdjęć powala na kolana. Wiem. Nie moja wina, że słońca nie było i gdzie nie stanęłam widać było mój cień ;/ Oj dobra są jakie są. Pocieszam się faktem, że śniadanie było pyszne ! [ pudding waniliowy bo z dodatkiem budyniu waniliowego :) ].
Pozdrawiam ! :*

13 komentarzy:

  1. Tak już w szkole jest :*
    Nikogo nie obchodzi,że masz wiedzę,ale czasu brak.
    Przywyczajaj się kochana :*

    A śniadanko super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam puddingi z kaszy manny, jadłam już dużo smaków, ale nigdy waniliowego. Na pewno na dniach zrobię. Bardzo podobają mi się Twoje talerze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda trochę jak panna cotta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam... pysznie wygląda!
    też mam jutro sprawdzian z fizyki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Puddingi są uzależniające. :)
    Może warto troszkę wyluzować z nauką? Nie kompletnie, ale tak, żeby nie denerwować się przez cały dzień lekcjami. Miałam to samo, teraz czuję ulgę, chociaż oceny są dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tan jakoś zdjęcia nie przeszkadza w ocenieniu , że na pewno było pyszne ;d wygląda świetnie i nie lubiąc kaszy mannej z chęcią bym spróbowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba niedługo zafunduję sobie takie śniadanko, pysznie wygląda... a z satino na pewno smaczne bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie. Właśnie widać poranne słońce na fotkach, faaajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze lubiłam w historii to, że można było lać wodę xdd

    Śniadanie wygląda prześlicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham połączenie waniliowego serka z rodzynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na ten puddung to się robię głodna^^. Powodzenia na sprawdzianie z fizyki:).Zapraszam na http://www.niebogotowacchce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śniadanie wygląda jak uczta niebiańska a co do kartkówki, to nauczycielki już tak mają,będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...