piątek, 6 kwietnia 2012

100.




bananowe ciasto pełnoziarniste z orzechami, waniliowe mleko sojowe
wholemeal banana cake with nuts, vanilla soy milk



100 śniadanie. Ponad 21 800 wejść. Miło mi, że czasem tu zaglądacie :)

Obudziłam się dość wcześnie i nie mogłam się doczekać żeby spróbować ciasta. Skorzystałam z TEGO przepisu, z niewielkimi zmianami. Myślałam, że wyjdzie gorzej. Pojutrze zabieram się za rogaliki :)
Wczoraj jednak pojechałam do babci. Pomogłam jej cokolwiek przygotować. Upiekła makowce [6], ale coś źle ustawiła w piekarniku i góra się przypaliła, a dół nie dopiekł. Ona zawsze była udana :* Robiła też jakieś ciasto drożdżowe z bakaliami, szarlotkę, miała być i karpatka, ale też coś źle zrobiła xD
Oczywiście dziś pogoda lepsza nie jest. Pada deszcz. Był nawet deszcz ze śniegiem. No cóż w końcu to kwiecień ;)
Życzę Wam udanego dnia! 






18 komentarzy:

  1. 100 śniadanko, zazdroszczę. Ale wspaniale uczciłaś jubileusz. I mnóstwo wejść masz :)
    Moja Babcia też tak często robi. Ale nie mam pojęcia jak to jest, że zawsze jej ciasta w efekcie są równo dopieczone i obłędnie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setki :) Porywam ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Kuszące to ciasto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto musiało być pyszne! Podzieliłabyś się!
    Gratuluję setki : *

    OdpowiedzUsuń
  5. extra ciacho! :D mniam mniam chcę kawałeczek ;)
    łaa ile ciast u Twojej babci! u mnie też zawsze sporo, a potem i tak zostaje wszystkiego ;]
    Gratuluję 100 śniadanek i czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to, budzić się szybko, żeby cos zjeść :D Ja mama tak co dzień, nie jadam po 18 w ogóle, także wstaję o 8, 9 żeby jeśc i sie cieszyć jak głupia :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda bardzo apetycznie, aż ślinka ciekanie ^^ Wyślij mi kawałek na święta ^^
    I oczywiście gratuluję 100 i życzę kolejnych setek ;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne, uroku mu dodaje jega mały rozmiar, mniam mniam!
    Gratuluję 100, życzę dalszych wspaniałych śniadaniowych pomyslów ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj gratuluję, oby tak dalej :)
    Pięknie Ci wszyło to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ciacho! Gratuluję setki i życzę wielu, wielu inspiracji na kolejne sto ;)

    Moja babcia właśnie zagniata ciasto drożdżowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jubileusz, gratuluję wytrwałości w blogowaniu :)
    Narobiłaś mi ochoty na ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciacho na śniadanie :)
    Gratuluję setnego wpisu, obyśmy mogli świętować kolejne sto! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto musiało być pyszne! ;)
    I kolejnej setki! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. SZEŚĆ MAKOWCÓW?? :D łał... Twoje ciacho do mnie woła <3

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ciacho :). Wesołych i smakowitych świąt.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...