piątek, 1 czerwca 2012

155.




waniliowa kasza manna z bananem i biszkoptem, czekoladka Lindor
vanilla semolina with banana, biscuit and chocolate sweet




Mega gęsta, ledwo ją przełykałam. W dodatku w wielkim pośpiechu, bo zaspałam...40 minut. Oczywiście była baaardzo dobra, a o czekoladce już nie wspomnę <3

Wczoraj wróciłam po 23 do domu, padnięta. Zapomniałam nastawić budzika...
Oczywiście nie kupiłam tego co chciałam, oprócz szortów i bluzki. Miałam tylko godzinę, więc co się dziwić :p

Okropny sen...
Nie wiem czy wyrobię się w weekend ze wszystkim.
Upiec ciasto.  Zrobić koszulkę.  Posprzątać dom. Ehh. Ostatnio mam słabe nerwy. Baardzo. 



June please be good for me.

Miłego weekendu! :*


6 komentarzy:

  1. mmm pysznie gęściutka! mniam!
    czekoladki lindor przebijają wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dałam około 5 łyżek manny na szklankę mleka i gotowalam ok 5min. mieszając :).

      Usuń
  3. Uwielbiam taką gęstą mannę. Świetne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie widzę, że manna wyszła Ci... ojej :D Bardzo gęsta :D
    Trzymam kciuki za pracowity weekend!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...