sobota, 30 czerwca 2012

184.



 orkiszowy bananowy omlet z rodzynkami, bananem i morelą, syropem klonowym; latte
spelt banana omelette with raisins, banana and apricot, maple syrup; coffee latte



Głowa mnie ciągle boli. Jest strasznie duszno i gorąco. To nic, bo...są wakacje! :D
Zabrakło mleka i na szczęście pół szklanki udało mi się jeszcze nalać. Co prawda w pogotowiu są jeszcze sojowe, ale do kawy jednak wolę zwykłe :)
Dzisiaj spotkanie z rodzinką u babci, potem grill, a jeszcze wcześniej idziemy na festyn. Nie lubię takich imprez, ale nie chcę wyjść na dzikusa.
Co można robić w tak ciepły dzień oprócz opalania [ nie mam gdzie - mieszkam w bloku ] ? :/


Miłej soboty! :*

17 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie :)
    Ja byłam biegać, potem poszłam na bazarek na zakupy, zjadłam śniadanie, a teraz uzupełniam moją palay listy biegową, ściągam jakieś kawałki Nickelabacka i inne pierdołki :) A potem idę na pole wystawiać moje kopyta i czytać książkę, wieczorem na roli, jakiś film i do łóżka:)
    no ew. spacer z kimś .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie się prezentuje ;)
    Najbardziej lubię temperaturę ok. 20 -25st. Dla mnie taka pogoda taka jak dziś jest straszna - na zewnątrz ledwo da się oddychać, a o bieganiu nie ma mowy. Mam nadzieję, że wieczorem będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , też nie przepadam za taki imprezami !
    omlecik wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. porywam omleta bo zgłodniałem:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepły dzień? schłodź dużego arbuza :D no i koniecznie spotkanie w parku ze znajomymi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... cude pancakesy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mieszkam w bloku i polecam balkon:) pyszne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne śniadanie :)
    właśnie w wakacje zaczynam doceniać to,że mieszkam w gdańsku :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne śniadanie na początek wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię omletów, ale ten wygląda tak ślicznie że zgłodniałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny! musiał być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...