sobota, 22 września 2012

267.



 jogurt naturalny z płatkami, suszoną morelą, jabłkiem i cynamonem; muffinka czekoladowa; cukierek
natural yogurt with flakes, dried apricot, apple and cinnamon; chocolate muffin; candy




Zimnooo. Bardzo zimnoo. Połowę dnia spędziłam pod kołdrą. Miałam robić zdjęcia i spotkać się z koleżanką. Deszcz popsuł wszystkie plany. Cudownie.
W dodatku zapomniałam książki od historii i nie mam jak odrobić pracy domowej oraz się nauczyć. Dobrze chociaż, że poprawiłam pracę z woku i powtórzyłam chemię.
Przechodząc do plusów...mama upiekła pyszny sernik z malinami i zrobiła gołąbki na jutrzejszy obiad ( nie mogę się doczekać!) <3 i="i">
Mam nadzieję, że nie łapie mnie żadne przeziębienie, bo mnie szlag trafi.
Poza tym, moi mili, mamy już jesień. Oby to była złota jesień. 


Udanej soboty!



11 komentarzy:

  1. Jogurt i muffina - mniam :)
    Też mam nadzieję na przyjemną, ciepłą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie wyleguję się w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śniadanie baardzo smaczne!
    szczególnie podoba mi się muffinka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ładnie! Piękne zdjęcia! A śniadanie z tych zdrowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Porywam cukierka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda w ogóle nie zachęca do wychodzenia spod kołdry:< ale ten sernik i gołąbki to już na pewno zachęcą:D
    przypomniałaś mi o moich ulubionych cukierkach!! masz jeszcze jednego? u mnie sklepy już pozamykane, a mam taką ochotę;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te cukierki! Biorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się pysznie:) Do mnie dzisiaj wpadła koleżanka i piekłyśmy pyszne ciasteczka owsiane z czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śniadanko pyszne ! ta muffinka mnie zachwyca ;p
    gołąbki -uwielbiam ,ale zazwyczaj jadam te świąteczne ,tradycyjne od babci ,które są troche inne niż wszystkie ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...