środa, 10 października 2012

285.



kasza manna z malinami, miodem, ciastkami, śliwką suszoną i masłem orzechowym
semolina with raspberries, honey, biscuits, dried plum and pb



Kartkówkę z matmy napisałam, oczywiście źle. 2 jakoś będzie :]
Śniadaniem naprawdę się najadłam, a obiadem tym bardziej. Oczywiście nie zaszłam na zakupy do marketu, bo nie spisałam listy zakupów. W ten oto sposób na 2 pomarańcze wydałam prawie 10 zł. W dodatku już mocno dojrzałe -.-
Z pośpiechu zostawiłam książkę od anglika w szafce i nie mam jak wpisać kodu na konto internetowe...dostanę 1. Chyba, że zrobię to w szkole przez telefon. Hmm...
Jutro nie ma historii! Łiiii, kończymy godzinę wcześniej :D 
No dobra, czeka na mnie jeszcze fizyka i francuski, więc uciekam.

Miłego wieczoru! :)



obiad: naleśniki pełnoziarniste ze szpinakiem i fetą w sosie śmietanowo-czosnkowym


12 komentarzy:

  1. mmm, manna oo poranku, pycha! uwielbiam!

    aa te naleśniki <3 mmniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszny miałaś dzień, szczególnie ten obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja!!
    Od paru dni chodzi za mną szpinak!
    Już nie koniecznie w naleśnikach!!
    Ale musze go dorwać

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyyyszne naleśniki. :) A kaszę mannę z malinami chyba też sobie jutro zafunduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam naleśniki ze szpinakiem <3 śniadanko równie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się szkołą. Każdemu się zdarza. A śniadanie tradycyjnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Sniadanie pyszne, ale obiad *.* boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi swoim śniadaniem, jak dawno nie jadłam masła orzechowego. to aż do mnie niepodobne. :D ale co tam śniadanie - obiad! wspaniały, mam ochotę ci go ukraść!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio często zajadam się podobnymi naleśnikami na obiad, nadzienie z fety i szpinaku i generalnie szpianku w naleśnikach uwielbiam! ^^
    A śniadanie przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zarówno obiad jak i śniadanie są genialne ,mam ogromną ochotę na takie pyszne naleśniczki ;)
    w szkole będzie dobrze ! przynajmniej nie stresujesz się tak jak ja ... to duży plus ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna manna <3
    A ten obiad. Po prostu genialny <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...