sobota, 20 października 2012

295.





 pancakes waniliowe z konfiturą morelową i jogurtem liczi-limonka
vanilla pancakes with apricot jam and lychee-lime yogurt




Tak jak wczoraj wspominałam - czeka mnie ciężki dzień.
Trochę z polskiego już umiem, znalazłam mnóstwo tekstów w internecie, które mi ułatwiają naukę. Niepotrzebny mi chyba podręcznik, zresztą i tak nie zdążyłabym go już dzisiaj kupić.
Placuszki nasiąknięte lekko jogurtem są przepyszne *_* A myślałam, że będą nie do zjedzenia. Co do konfitury - babcia jest mistrzynią! Coś czuję, że zaraz wyjem cały słoiczek...

Słońce świeci, więc pobudza mnie do działania. Edb, potem sprzątanie i francuski. Muszę napisać e-mail, a jeszcze nie wiem jak się za niego zabrać...

Miłej soboty! ;*

14 komentarzy:

  1. o widze ,że u ciebie tez sporo nauki na weekend ;p
    placuszki wyglądają pysznie ,jaką masz patelnię ?

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja właśnie wysłałam dzisiaj mamę po podręcznik do polskiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie równiutkie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie to normalne, że słoiczek znika w jeden dzień, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem :* Pyszna plackowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja lubię, kiedy jakieś ciasto/bułka/chleb nasiąka...czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm idealne Ci wyszły<3
    też bym od razu połasiła się na cały słoiczek..:D
    a co to za jogurt? bo ciekawy smak:>

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają! z jogurtem pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...