piątek, 4 stycznia 2013

367.




waniliowa kasza jaglana na mleku z pomarańczą, ciastkiem i gorzką czekoladą
vanilla millet groats with milk, orange, cookie and dark chocolate



Znowu ciemne zdjęcia. Brak czasu na nastawienie aparatu. O 8 było szaro na dworze jak nigdy. Taka pogoda nie wpływa dobrze na nastrój, nigdy. Chociaż....dobrze, że mam 5 z wosu! Cudeem. I kartkówki z geografii też nie było. 
Piątek, piątek, weekendu początek...i chwila odpoczynku. Na szczęście nie mam dużo nauki, za to sporo pracy domowej pisemnej. I do tego jeszcze opowiadanie...a miałam plany na zakupy. Co ja gadam. Nadal je mam! :) Mimo wszystko dziś nic nie robię. 


Udanego weekendu! :*

11 komentarzy:

  1. Odpoczynek też jest potrzebny! ;) Zazdroszczę braku nauki na weekend...

    OdpowiedzUsuń
  2. rano ciemno, w południe ciemno, ciągle ciemno:(

    nie przepadam za kaszą jaglaną, ale ta Twoja kusi! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro już weekend i będzie jasno, gdy wstaniemy! :))
    waniliowa kasza brzmi bardzo pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj sobie ;D nadal smaki świąteczne, w postaci pomarańczy i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczywaj, odpoczywaj, wyjdzie Ci to na dobre. ;)
    a śniadanko pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zrobić jaglankę :) Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpocznij i miłych zakupów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. odpoczywaj ,wiem ,ze nam trudno ,ale jakoś musimy znaleźć czas na relaks ;d
    super ta jaglanka ,pyszne smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaczne śniadanie :)
    Udanych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dzisiaj podobne połączenie smaków. (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie pomarańczy i gorzkiej czekolady. Jeszcze jak się rozpływa na jaglance to dopiero mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...