niedziela, 7 kwietnia 2013

460.




budyniowe płatki ryżowe z musli, bananem, masłem orzechowym, cini minis i ziarnami słonecznika
pudding rice flakes with muesli, banana, peanut butter, cini minis and sunflower seeds




Trudno. Tyle ile umiem z polskiego to umiem. Nie mogę też za długo tego czytać, bo mi się wszystkie informacje pomieszają - a tego nie chcę. 
Przydałoby się dzisiaj napisać rozprawkę z angielskiego wreszcie. Temat - what are the advantages and disadvantages of owning a pet? Mam już argumenty za i przeciw, teraz tylko muszę je ubrać w zdania...
Szkolenie przebiegło w miarę szybko ( teoretycznie, bo praktycznie to trwało 4h + dojazd ). Poznałam kilka osób i mam nadzieję, że przy doborze par na akcje, będą uwzględniać grupy szkoleniowe :) Poza tym różnica wieku była ogromna w kilku przpadkach.

Jedyne co pozwala mi mieć dobry humor dzisiejszego dnia i sprawia, że nie przejmuję się jutrzejszymi sprawdzianami i resztą prac, to oczywiście słońce :-)
Oby było już tylko cieplej! Mam już po dziurki w nosie zimowych ubrań...
Tak, tak będę narzekać dopóki nie przyjdzie prawdziwa wiosna :P

19 komentarzy:

  1. Na pewno pójdzie ci świetnie, trzymam kciuki!
    A śniadanie miałaś pyszne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dzieki Tobie mam juz pomysl na jutrzejsze sniadanie przed praca! Super:)
    Dodaje:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, pamiętam tematy takich rozprawek, co jeden, to głupszy, sorry:p ale taka jest prawda, w szkole wymyślają naprawdę dziwne rzeczy, ale póki co nic innego poza szkołą nie wymyślili, więc trzeba zaakceptować:)
    na pewno napiszesz to szybko, skoro masz już plan w głowie.

    Twoje śniadania podbija moje gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznościowo :) Budyniowe płatki ryżowe są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. taaak, wiosna się zbliża!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ee tam, temat nie taki zły. adventages przewyższają disadventages ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otak, słoneczko w końcu zawitało i czuję, że już na dobre! Już się nigdzie nie wybiera, zostaje :) A ja także miałam natłok nauki na dzisiaj, ale... prawie nic nie zrobiłam :(

    A śniadanie bardzo wyśmienicie pyszne. Budyniowe płatki ryżowe, mmm, już nawet brzmi genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak jest słoneczko, to żadne przeszkody człowiekowi niestraszne!:D
    mniam, dobre miałaś śniadanko!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dokładnie z takim samaym nastawieniem będę pisać jutrzejszy spr. z polskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak czytam temat tej rozprawki, to przypomina mi się, że dokładnie taką samą pisałam... Ale już chwilę temu;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też liczę na to ,że słoneczna pogoda zostanie i będzie coraz lepiej ;D

    przepyszny miks na śniadanko , z bananem i masłem orzechowym zawsze mniam ;p hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie i zdrowo :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozprawka z angielskiego.? Podziwiam. :D
    Pyszne śniadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W Toruniu padał dzisiaj śnieg, więc chyba zima znowu się buntuje i nie chce odejść.
    Temat rozprawki przyjemny, więc na pewno sobie poradzisz ^ ^

    I w końcu musze spróbować tych płatków ryżowych > <

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też dziś słoneczko świeci<3
    Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  16. I u mnie słońce! :)
    Cini Minis <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki natłok smakołyków, że nie mogłam się zdecydować co konkretnie skomentować! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...