piątek, 26 kwietnia 2013

478. / 479.





jogurt grecki z pomarańczą, kiwi, dżemem, migdałami, płatkami i chrupiącymi ziarnami, wiórkami i herbatnikami
greek yogurt with orange, kiwi, apple jam, almonds, flakes , crunchy grain, desiccated coconut and biscuits







owsianka jabłkowa z budyniem i białkiem ubitym, masłem orzechowym, czekojajkiem, herbatnikami i bananem suszonym
apple oatmeal with pudding and beaten egg white, peanut butter, chocolate egg, biscuit and dried banana







Ale się najadłam :O

Wczoraj czekał mnie spory zakres materiału na sprawdzian z geografii i ( jak odkryłam) praca domowa z wosu, której nie przewidziałam, dlatego dzisiaj pokazuję Wam dwa śniadania. To czwartkowe zjedzone w pośpiechu, bo niestety trochę się grzebałam przy jego przygotowaniu. Jak zwykle zresztą. Poza tym - tak jak się spodziewałam - moja ocena z fizyki poleciała w dół przez sprawdzian. Straciłam punkt ( przydatny do wyższej oceny) na zadaniu, które rozwiązałam innym sposobem i wynik miałam dobry, ale nieee, nasza nauczycielka ma swój tok myślenia do którego musimy się stosować, nawet jeżeli nic nie jest na temat rozwiązania wspomniane w poleceniu -.- Nie znam osoby, która lubi mieć z nią lekcje. Taka osoba w ogóle może istnieć? Ponadto dowiedziałam się, że będę pisała trudniejszy sprawdzian z historii " bo miałam więcej czasu na naukę". Suuper.


Chcę iść na basen. Nie mam stroju. Nie idę na basen. Kupię rolki. Też dobrze. Na razie wystarczy.


Trzymajcie kciuki dzisiaj na sprawdzianie, prooszę :)

Chyba pojadę wcześniej do szkoły, bo jakaś praca domowa była z informatyki, ale nie ściągnęłam instrukcji z serwera, więc w domu nic bym nie zrobiła nawet jakbym chciała.

Plusem jest fakt, że nie ma fakultetów sportowych *_*


Miłego weekendu! :)

18 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, które śniadanie lepsze!
    rolki uwielbiam, tylko przez nie właśnie się rozchorowałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba śniadania smakowite. :)
    Będę trzymać kciuki na sprawdzian. Na pewno pójdzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ależ tu smakowicie ! Zdrowo, smacznie, elegancko podane, tak jak lubię !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wyglądają rewelacyjnie. Lubię Twoje śniadania za mnóstwo dodatków.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. więc trzymam kciuki :)
    obydwa śniadania przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rolki! <3 uwielbiam.
    pyszne śniadania ;) i taki mały, jeszcze wielkanocny akcent w postaci jajeczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram śniadanie numer dwa :)
    Powodzenia w szkole, już piąteczek^^

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam bardzo mocno - będzie dobrze ;**
    oczywiście oba śniadania pyszne , uwielbiam takie owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności :)
    Powodzenia, trzymam kciuki :)
    Oj, znam ten tym nauczyciela, moja matematyczka jest taka, jej tok myślenia jest najlepszy i nie ma innych, ale w sumie nie jest taka zła, na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się dłuższą chwilę, ale chyba jednak podkradłabym Ci drugie śniadanie. Choć obydwa wyglądają przepysznie. ;)
    Mam nadzieje, że sprawdzian się udał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają jak najlepsze desery:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kusisz pysznościowymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, czekoladowe jajka to chyba jeszcze ze świąt zostały, co? (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszności;) Sama nie wiem, który lepszy^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...