wtorek, 14 maja 2013

497.





bananowy  omlet Kaiserschmarren z wiórkami, masłem orzechowym i jogurtem naturalnym
banana Kaiserschmarren omelette with desiccated coconut, peanut butter and natural yogurt




Przepyyszny omlet! I sycący!
Wczoraj, aby nie mieć wyrzutów sumienia, że nie poszłam na rolki, ćwiczyłam godzinę z Mel B. Spodobało mi się. Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to wrócę do tych ćwiczeń :)
Dzisiaj zaś wreszcie pojechałam na rolki i się wkurzyłam, bo zajechałam po sukienkę do cioci i babci...gdzie zmarnowałam 40 min., bo babcia zostawiła mnie w domu, nie wzięła telefonu i kluczy i poszła do sklepu. Po drodze spotkała znajome osoby...Jak to babcia. W dodatku masakrycznie boli mnie głowa i jak pomyślę, że czeka mnie sporo pracy domowej z historii i fizyki to mnie krew zalewa.
Jutro zapisałam się do pomocy w muzeum, więc wrócę późno. W dodatku prawie cały weekend spędzę poza domem i nie wiem, kiedy nauczę się do sprawdzianów...zwłaszcza z wosu { cieżka sytuacja, bo sami opracowujemy tematy - bez komentarza. } :((


Miłego wieczoru!

15 komentarzy:

  1. ale świetny:D i taki całkiem uporządkowany ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowy baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co kakaowe i z bananem! pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio uzależniłam się od bananów, jem przeciętnie jednego dziennie :P Z chęcią zrobię w najbliższym czasie taki omlet. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż nabrałam na niego ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie tylko u mnie nauka, nauka...
    A omlety wolę na słono :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda! Nie mogę się napatrzeć!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grubasek! :) Wspaniały omlet :D
    Lubię Mel B jest taka... swojska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. omlet = idealne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno dasz radę , będzie ok ;*
    omlet świetny , nigdy nie jadłam w takiej wersji ,ale to przepyszne połączenie *-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...