niedziela, 13 kwietnia 2014

834. ulubiony twarożek z dodatkami + vegeburger!





twarożek grani z płatkami migdałów, masłem orzechowym, rodzynkami, orzechami, kiwi, mango, suszonymi figami i otrębami truskawkowymi z cynamonem
quark with almond flakes, peanut butter, raisins, nuts, kiwi, mango, dried figs, strawberry brans with cinnamon









vegeburger z ryżu i soczewicy
rice & red lentil vegeburger



1/2 woreczka ryżu brązowego
3-4 łyżki mleczka kokosowego
pieprz cytrynowy
czerwona papryka
przyprawa włoska
czosnek ( przyprawa) 

szpinak
cukinia
papryka
serek ziołowy
ketchup 
musztarda
ziarna słonecznika
kiełki rzodkiewki



Ryż i soczewicę gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu i odstawiamy do ostygnięcia. Następnie łączymy je za pomocą blendera, dodajemy mleczko i przyprawy, mieszamy. Burgery smażymy na rozgrzanej patelni z niewielką ilością tłuszczu, na niewielkim gazie - mi wyszły dwa większe. W międzyczasie kroimy świeże warzywa i przygotowujemy bułkę. Wkładamy do środka burgera i zajadamy. Smacznego! :)



Dzisiaj spróbuję dokończyć moje wypracowania z historii. Mam nadzieję, że mi się uda, bo na razie weny brak. 

Miłego dnia!

25 komentarzy:

  1. mówiłam już chyba - genialny talerzyk i zaszczytne miejsce dla masła orzechowego! śniadanie pełne dobroci. a burgera bym wszamała, nawet dwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski talerzyk!
    Chcę tego burgera! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne podanie, cudne zdjęcia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś też robię burgery :D zdrowe i smaczne na obiad ! świetnie Ci wyszedł :)
    a takie dodatki do twarożku nie mogły z nim świetnie nie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podany twarozek, no a burger świetny sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś na obiadek bede miała wege burgery, ale z pieczarek ;) a twarozek z tymi dodatkami musial byc wysmienity ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. twarożek jak genialnie wygląda! no i burger jak w najlepszej burgerowni podany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie biec po taki talerzyk ? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja porywam ten talerzyk no i burger oczywiście też! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączam się do pytania o taki talerzyk? :D
    a śniadanie takie rozmaite , obiad taki fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Talerzyk mnie ujął! Jest idealny! Chcę taki, no! :D A burger musiał być przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten talerzyk jest genialny! Koniecznie muszę sobie taki sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarożek z takimi dodatkami uwielbiam ♥ Niestety teraz muszę go ograniczać, ale porywam, zawartość i ten świetny talerzyk! :)
    A vegeburger wygląda znakomicie! Zrobię na obiad, któregoś dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda śniadanko ;)
    Takim burgerem bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! ten burger wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śniadanie zaserwowane pięknie *.*
    A burger samo zdrowie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ty to wszystko pięknie ułożyłaś <3
    A przepis na burgery porywam, bo uwielbiam jedzonko wege : D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten talerz z tymi dodatkami wygląda genialnie *.* I ten burger wow <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny talerz, skąd masz taki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie widziałam , by twarożek mógł być podany lepiej niż Twój!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetny talerzyk. to miejsce na masełko orzechowe <3
    a wegeburgery uwielbiam i jadlam je już w tylu kombinacjach, że aż ciężko mi uwierzyć, że ta mnie zaskoczyła ;) a tak przy okazji to jeśli będziesz miała okazję zjeść we Wrocławiu to z całego serca polecam "meat hatera" z Burger Love <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...