środa, 29 października 2014

Czy to powrót?















Niee, to nie jest powrót.
Korzystam z wolnej chwili i jeżeli jeszcze kiedykolwiek w tym roku szkolnym będzie okazja, to się odezwę. 


Nie będę się rozpisywała na swój temat, chociaż naprawdę dużo mogłabym napisać. Ale nie o to chodzi. Wiele rzeczy się zmieniło i bardzo mnie to cieszy. Nigdy nie byłam tak szczęśliwa. I proszę, niech tak pozostanie. Moje codziennie śniadania wyglądają bardzo podobnie, więc nie widzę sensu w ich fotografowaniu, zwłaszcza przy słabym świetle.

Tymczasem leczę się dalej, pozostając w domu z niezliczoną ilością kubków herbaty, pod ciepłym kocykiem, z dobrą muzyką, z ciekawymi filmami i nie przejmuję się zaległościami. Do czasu :-)

Trzymajcie się ciepło! :*

33 komentarze:

  1. Dostałam ślinotoku! :D
    A już myślałam, że wróciłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś choć na chwilę! Wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana :* pyszności u Ciebie, jak zawsze - wiesz co dobre :)
    zdrowiej szybko!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że znalazłaś chwilę, żeby się pojawić!
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś choć na chwilę :) Na dodatek z takimi smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się ogromnie, że się odezwałaś! :*
    życzę duużo zdrówka i miło się czyta takie słowa, że jest lepiej, tak trzymaj :)
    a wszystko co na zdjęciach to porywam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czym są polane placuszki ? i co to za mus w misecce z łyżką?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie numer trzy mnie zwaliło z nóg, najlepsze pyszności w jednej miseczce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ile tu smakołyków, idę chyba robić kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze to czytać :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie sie czuje czytajac to, oby szczescie Cie nie opuscilo! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że szczęście nadal Ci dopisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na śniadanka ^^
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale apetycznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  15. This is actually a great and useful piece of information. Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for such a valuable post. I am waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...