środa, 29 października 2014

Czy to powrót?















Niee, to nie jest powrót.
Korzystam z wolnej chwili i jeżeli jeszcze kiedykolwiek w tym roku szkolnym będzie okazja, to się odezwę. 


Nie będę się rozpisywała na swój temat, chociaż naprawdę dużo mogłabym napisać. Ale nie o to chodzi. Wiele rzeczy się zmieniło i bardzo mnie to cieszy. Nigdy nie byłam tak szczęśliwa. I proszę, niech tak pozostanie. Moje codziennie śniadania wyglądają bardzo podobnie, więc nie widzę sensu w ich fotografowaniu, zwłaszcza przy słabym świetle.

Tymczasem leczę się dalej, pozostając w domu z niezliczoną ilością kubków herbaty, pod ciepłym kocykiem, z dobrą muzyką, z ciekawymi filmami i nie przejmuję się zaległościami. Do czasu :-)

Trzymajcie się ciepło! :*

17 komentarzy:

  1. Dostałam ślinotoku! :D
    A już myślałam, że wróciłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś choć na chwilę! Wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana :* pyszności u Ciebie, jak zawsze - wiesz co dobre :)
    zdrowiej szybko!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że znalazłaś chwilę, żeby się pojawić!
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś choć na chwilę :) Na dodatek z takimi smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się ogromnie, że się odezwałaś! :*
    życzę duużo zdrówka i miło się czyta takie słowa, że jest lepiej, tak trzymaj :)
    a wszystko co na zdjęciach to porywam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czym są polane placuszki ? i co to za mus w misecce z łyżką?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie numer trzy mnie zwaliło z nóg, najlepsze pyszności w jednej miseczce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ile tu smakołyków, idę chyba robić kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze to czytać :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie sie czuje czytajac to, oby szczescie Cie nie opuscilo! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że szczęście nadal Ci dopisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na śniadanka ^^
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Maður getur séð lyf til meðhöndlunar á ýmsum vandamálum, með því að nota lyf sem er nú þegar fylgir með korn getur læknað sjúkdóminn alveg.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...