niedziela, 29 stycznia 2012

32.





chlebek z serem z mikrofali, keczup, sałatka jarzynowa; smoothie( marchew, jabłko, pomarańcza)
bread with cheese ( from microwave), ketchup, greengrocery salad, smoothie ( carrot, apple, orange)




Nie mogę mówić, jeść ledwo. Ta afta powoduje straszny ból. Dodam, że dotyka do aparatu na zęby, więc jest coraz większa ;/ Muszę kupić w apetece coś w płynie, bo żel się nie nadaje w takim wypadku. Jak ja tego nienawidzę !
Oczywiście wiem, że dziwne jak zjadłam keczup - jadłam tak ostrożnie, żeby nie dotknął ranki, nie zrezygnuję z niego zwłaszcza do chlebka :D
Nie chce mi się iść do kościoła w taki mróz ! Brrr....
Smoothie - zainspirowałam się musem Emmy . Pyszności ! :)






13 komentarzy:

  1. Współczuje bólu.

    Ale ten a' la tościk - pycha ! porywam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś napisać jak robiłaś to smoothie?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja dawno nie jadłam chleba z mikrofali:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pomarańczowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha śniadanko ; )
    A co do afty to też często się z tym zmagam. Zazwyczaj moczę wacik w alkoholu lub płynie do płukania ust i dezynfekuję ranę. Strasznie boli, ale potem mam spokój na trochę. Zazwyczaj mija po kilki dniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D biedactwo! i jeszcze aparat agggrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o aparacie na zęby! :P
    Cóż, widzę,że nie tylko ja mam problemy z takimi dziadostwami.. Jak najszybciej coś kup, zanim Ci się rozwinie jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, życzę szybkiego zagojenia. Uwielbiam ten chleb z mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka! A chleb z mikrofali mogłabym jeść nawet z samym masłem. Ba, jem tak, jak zabraknie sera. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę prosić przepis na smoothie ? Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię to! hihi
    wszystko oprócz afty

    OdpowiedzUsuń
  12. Chleb z serem z mikrofalówki jest pyszny! :) To jeden ze smaków, który kojarzy mi się z późnym dzieciństwem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...