poniedziałek, 19 marca 2012

82.



owsianka z jabłkiem tartym i krojonym, cynamonem, musli, ciastkiem, bakaliami, cini minis truskawkowe i zwykłe, pitnym jogurtem bananowym
 oatmeal with grated and sliced apple, cinnamon, muesli, cookie, delicacies, cini minis strawberry and cinnamon, banana yoghurt drink




 Pieczona bananowo-orzechowa owsianka:
  • 5 łyżek płatków, otrębów, etc.
  • 1/6 szklanki mleka
  • małe jajko
  • mały banan
  • łyżeczka masła orzechowego
  • dowolna ilość i rodzaj orzechów [ skrojonych ]
  • cynamon
  • opcjonalnie cukier, choć sama w sobie jest słodka, więc nie warto dawać :)
  • płatki migdałowe/ wiórki kokosowe do posypania
  • garstka spażonych rodzynek
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 





   Łączymy suche składniki. Dodajemy mleko, masło orzechowe i pokrojonego na małe kawałki banana, mieszamy. Wbijamy jajko i powtórnie całość mieszamy. Smarujemy naczynie olejem, masłem i przelewamy gotową masę. Posypujemy płatkami/wiórkami, dekorujemy.  Pieczemy ok 50 min. w 180 stopniach. Smacznego! 






 Dzisiaj 5 lekcji, potem do domu i rekolekcje. Dopiero wróciłam. Na dworze i w szkole nie jest tak zimno, gorzej jak wieje wiatr... 
Jutro mamy zawody [ województwo ], więc nie idziemy do szkoły. Muszę przeczytać do końca książkę na konkurs - "Zapałka na zakręcie". Jakoś dzisiaj nic mi się nie chce robić, nawet język mi się plącze :p
Idę pooglądać Wasze pyszności.
Pozdrawiam! :*

14 komentarzy:

  1. muszę wypróbować tą pieczoną owsiankę, bo wyglądała mega pysznie ;D
    dzisiejsza też mniam! z tyloma dodatkami, uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zapałkę..." czytałam wielokrotnie, bardzo dawno temu, lubię, uwielbiam, ah, chyba do niej wrócę, takie wspomnienie dzieciństwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypasiona! Moje cini-minis! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. po stokroć dziękuję za ten przepis!!! koniecznie muszę zrobić, ale niestety dopiero na weekendzie, żeby mieć czas to upiec :)
    a Twoje dzisiejsze śniadanie przypomniało mi, że musze koniecznie zrobić sobie domowe cini-minis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z cini minisami biorę w ciemno;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna ! Nie jestem wielką fanką cynamonu, ale truskawkowych cini minis bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie, że dodałaś przepis ^^ =*

    OdpowiedzUsuń
  8. ohh brakuje mi płatków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, az jutro zjem do owsianki :D

      Usuń
    2. I mi! Dzisiaj patrząc na to piękne musli z szafki myślałam, że zaraz wszystko rzucę :P
      Cudne śniadanko, chcę jabłuszko! :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...