czwartek, 12 kwietnia 2012

106.



owsianka z ciastkami, musli, suszoną żurawiną, granolą czekoladową, powidłami śliwkowymi
oatmeal with cookies, muesli, dried cranberries, chocolate granola, plum jam



Witam, witam :)
Wiecie co się dowiedziałam dziś ? Jutro mamy historię na fizyce, w sobotę mamy 3 (!) historie - na edukacji dla bezpieczeństwa, polskim i planowo + w poniedziałek kolejna. Czyli 5 lekcji historii przez 3 dni szkolne po kolei. No cóż, może dzięki temu więcej powtórzę do egzaminu ? Trzeba widzieć jakieś plusy.
Na dworze ciepło, chyba wreszcie wyciągnę kurtkę wiosenną. Jestem zmarźluchem, ale myślę że będzie okej. 
W związku z tym, że bieganie chcę zacząć w maju [ wszystkie biegacie, aż mi wstyd, że tylko ja taka leniwa :D] ćwiczę na rowerku stacjonarnym, żeby mięśnie rozruszać xD
Tablicę korkową już uzupełniłam, no zostało mi jeszcze spisać kilka dat z historii, ale to już się zrobi za kilka dni.
Macie jakiś pomysł na ciasto ? Muszę przynieść do szkoły na kiermasz na poniedziałek. Mam drożdże, więc myślałam o jakimś drożdżowym, ale może być i inne :)

W szkole niezła afera wynikła z pewnymi dziewczynami. Ba, dokładniej to w mojej klasie. Zawiść, zazdrość, nawet znęcanie się psychicznie wchodzi w grę. Co za ludzie. I ciągle ta sama dziewczyna jest prowodyrem. Oczywiście zero konsekwencji ze strony pedagogów... 
Jak dobrze, że mam to gdzieś. Jak dobrze, że nie biorę w tym udziału. Jak dobrze, że opuszczam tą szkołę. Jak dobrze...

Miłego wieczoru! :*

17 komentarzy:

  1. pyszne dodatki ! :)
    mi drożdżowe nie za bardzo wyszło, ale trzymam kciuki! można robić z przeróżnymi dodatkami, więc jak najbardziej ;)
    o jej nie przezyłabym tylu historii xD

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA ZRÓB BRIOSZKĘ, nie zastanawiaj się !!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha. Uwielbiam takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może placek drożdżowy z owocami i kruszonką? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. :D ja polecam chałwowca! zobacz u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odchodziłam z gimnazjum z tą samą myślą ,,Jak dobrze, że to już koniec..'' Ale wiesz, nawet w liceum znajdą się ludzie, którzy nie potrafią trzymać języka za zębami i wiecznie wszystkim docinają. Wszędzie można ich spotkać..
    Śniadanie masz pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka na bogato mniam :D. popieram brioszkową propozycję :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny potrafią byc wredne niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miseczka pyszności <3

    Tak, ja też się cieszę, że już wychodzę z mojej szkoły...
    Ja też jestem zmarźluchem, ale w skórce już czuję się okej. Rano tylko mi zimno :P E tam, ja na matmie będę miała wos :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A u Ciebie pysznie, jak zawsze.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam pomysł na ciasto: sernik ! ^^

    Pyszny śniadaniowy, odżywczy mix . Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Biegaj, biegaj, u mnie o bieganiu dziś, ja śmigam od ponad roku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie to ciasteczka ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...