sobota, 14 kwietnia 2012

108.



budyniowa owsianka waniliowa, banana, granola czekoladowa, miód, orzechy makadamia
vanilla pudding w oatmeal, banana, chocolate granola, honey, macadamia nuts



Poniedziałkowa sobota.
Boli mnie głowa, praktycznie od rana. Na dworze do godziny 16 było naprawdę ciepło, szłam do domu w samej bluzie. Lekki wiatr jedynie trochę dokuczał, ale nie narzekam :)
Za 2 godziny przychodzi do mnie koleżanka piec ciasto. Zrezygnowałam z drożdży, bo czekać, aż ciasto urośnie itd...Nie chce nam się. Zdecydowałyśmy się na szarlotkę. Tradycyjne ciasto - na kiermasz, więc mam nadzieję, że zostanie cała zjedzona ^^

Nie wiem czy wyrobię się ze wszystkim w ten weekend...Przeraża mnie to.


+ Budyniowe owsianki są definitywnie najlepsze! Z dojrzałym bananem <3

10 komentarzy:

  1. Z budyniowych najbardziej lubię na wiśniowym i toffi, chociaż śmietankową też nie pogardzę :)
    Współczuję odrabiania, ale pocieszę Cię: w liceum nie ma już czegoś takiego, a przynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm same pyszności w jednej miseczce! też uwielbiam budyniową ;) właśnie miałam doradzać, żeby zrobić szarlotkę- prosto, szybko i smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka przepyszna, też takie lubię. ;)
    Szarlotka na pewno wyjdzie smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. xgadzam się, najlepsze ! dawno nie jadłam budyniowej, trzeba nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ale do tego jeszcze wieśniak <3
    Ja odrabiałam w marcu, dwa razy piątek w tygodniu - masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. miseczka pyszności pełna :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...