wtorek, 29 maja 2012

152.



 płatki ryżowe z budyniem waniliowym, rodzynki, kiwi, płatki otrębowe, cini minis, otrębuś
rice flakes with vanilla pudding, raisins, kiwi, bran flakes, cini minis, bran cookie



Wczorajszy wypad z mamą na rowery był udany. Zajechałyśmy do babci, która przedwczoraj wróciła z Rzymu. Mówiąc krótko jest bardzo zadowolona i uważa, że tych wrażeń nie da się opisać. Wcale się jej nie dziwię :) Przywiozła mi różaniec z Watykanu i pocztówki [ zbieram ].
No i miała nasze, polskie, słodkie, czerwone TRUSSSKAWKI! <3

Dzisiaj w szkole myślałam, ze zasnę. Była może z połowa klasy. 
Zrobiłam już z koleżanką projekt na wos. Jutro damy pani, żeby nam sprawdziła i powiedziała co ewentualnie trzeba poprawić :)

W czwartek wreszcie może pojadę na zakupy :D

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Ja się babci także nie dziwię i cholernie jej zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt Rzym jest niedoopisania! a zwiedzić potrzeba trochę czasu :) też uwielbiam pocztówki!

    płatki ryżowe muszę kupić! i te otrębusie mnie kuszą :D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama nie lubi ze mną na rower wychodzić, bo nie umie mnie dogonić.
    Zazdroszczę takiej wycieczki do Rzymu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie pocztówki zbierasz? Jakie lubisz najbardziej? :) Bo może kiedyś będziemy miały okazję podarować coś do Twojej kolekcji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę babci ! Ah, móc zwiedzić Rzym...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...