sobota, 4 sierpnia 2012

218.





danio waniliowy, twarożek, jeżyny, poduszki nugatowe, ogromny banan, masło orzechowe, granola orzechowa
vanilla homogenized cheese, curd, blackberries, nougat pillows, huge banana, peanut butter, nuts granola



owsianka z pieczoną gruszką z miodem i cynamonem, kawałek twix'a, śliwki
oatmeal with baked pear with honey and cinnamon, piece of twix bar, plums



Wreszcie się zaczęły jeżynki! 
Wczoraj byliśmy w "dream parku". Labirynt kukurydzy, kino 6D, oceanarium, park miniatur, pyszne lody, cymbergaj i...park linowy na który nie mogłam wejść, bo ubrałam sukienkę ;/ Byłam wściekła! Potem humor mi się poprawił i spędziliśmy tam około 5 godzin. Mam zdjęcia, ale to już po powrocie.
Będzie mi brak owoców, które tu rosną...maliny, jeżyny, borówki, poziomki, gruszki, śliwki, jabłka...trochę ich zabiorę, ale wiadomo nie dużo bo się zepsują, a ja jeszcze do domu nie wracam. Teraz kierunek Kraków. Bez rodziców, więc odpocznę od kłótni z mamą ;p


Pozdrawiam z gór!...kocham te widoki.
Ps. Dziękuję za otagowanie, ale to już jutro, lub później. Lecę na ostatniego grilla :)

13 komentarzy:

  1. ta owsianka kusi i to bardzo!<3
    o, Krakow! :-) moje miasto! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pyszności *_* A w Krakowie jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyślij mi proszę pudełeczko poziomek, bo od kilku lat już ich nie jadłam:<
    śniadania pyszne, ten twix zachęca jeszcze bardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżyny i twix <3

    Udanego wypadu do KRK ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej wycieczki! No i jeszcze Kraków! Marzę, żeby spędzić tam chociaż one day :D

    A śniadania palce lizać xd Wybieram zestaw z twarożkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżyny <3 jeszcze w tamtym roku miałam je przy domu, ale tata je wyciął ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. *-* zawartość tej miseczki aż się prosi, aby ją zjeść <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wspaniałych atrakcji ;)
    śniadania wyglądają przepysznie ,same dobre dodatki ;p pychotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. miseczka pełna pyszności ;)
    baw się dobrze :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypakowana micha pysznościami!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie dokładnie w górach jesteś? może mnie odwiedzisz :P ?
    widzę, że sezon na jeżyny na blogach rozpoczęty:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...