środa, 8 sierpnia 2012

219./220./221./222.


płatki ryżowe z borówkami, malinami, poziomkami, jeżynami, masłem orzechowym, gruszką



kasza jaglana na mleku z dżemem pomarańczowym, orzeszkiem, owocami



owsianka z lodami śmietankowymi, owocami, poduszkami nugatowymi, masłem orzechowym
 


płatki z mlekiem, ciastka, suchary z dżemem


Post dodaję na szybko w pracy u wujka, bo internet chodzi tu wolniej niż żółw.
W domu będę w poniedziałek także ze wszystkiego zdam relację. Na razie zwiedzam Kraków, robię zakupy i spędzam czas z rodzinką. 
Nawet bez tłumaczenia, bo nie mam czasu :<

Miłego tygodnia! :*

18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ta owsianka z lodami :) Musiała być przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie sie wszystko podoba, tyle pysznych sniadan na raz, az sie glodna zrobilam :D
    Zwiedzaj, wypoczywaj, wracaj i wszystko nam opisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne smaki! Tyle owoców i świetnych dodataków, mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same pysznosci <3
    wlasnie sobie uswiadomilam, ze dawno nie jadlam ryzowych platkow :D jutro wyladuja na porannym talerzu :-)
    Krakow! moje miasto :D baw sie dobrze tuuu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za poduszki ? tj płątki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie śniadania są przepyszne <3
    Kraków , kiedyś tam się wybiorę z rodzicami ,podobno piękne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej mi się podoba owsianka z lodami i masełkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby poduszkowce na ostatnim zdjęciu? Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śniadanka! Po brzegi wypchane owocami (3 pierwsze).
    Pysznie i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutko i pysznie ;) Porywam wszystko co z masłekiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, kolorowo, pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ile pysznych owoców! za dobrze Ci chyba:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się zdecydować, które najlepsze, bo wszystkie prezentują się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam :) Wszystkie wyglądaja cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  15. owsianka z lodami!!! to się nazywa śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...