czwartek, 16 sierpnia 2012

230.





 wypiek owsiano-jabłkowy z serkiem wiejskim i syropem klonowym
oatmeal-apple quick cake with cottage cheese and maple syrup



Pychota. Dawno nie jadłam nic pieczonego. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany przepisem:
5 łyżek różnych płatków wymieszałam z 1/3 łyżeczki proszku dp., połową łyżeczki przyprawy do szarlotki i zmiksowanym z bananem z mlekiem. Na spodzie ułożyłam kawałki jabłka, wlałam masę, ułożyłam w środku jabłko z cynamonem, dodałam serek wiejski i resztę jabłka. Całość piekłam 30min. w 180 stopniach :)

No i co z tą wredną pogodą? Miało być już ciepło...
Idę po obiedzie z koleżanką do biblioteki i na spacer. Jedyna moja prośba to brak deszczu.
Wczoraj na urodzinach kuzyna pogadałam z jego kuzynką w moim wieku o liceum, wakacjach...także trochę czasu tam spędziłam. Zjadłam pyszną szarlotkę babci i kawałek biszkoptu z bananową masą cioci, ale był za suchy ;/ Chcieli mi dać jeszcze rybę, faszerowaną cukinię i bakłażana,sałatki, ale co ja jestem? Tucznik? Bez przesady, nawet dorosły mężczyzna nie zjadłby takich porcji jak mi proponowali ;p
Teraz lecę, wypiję herbatę i obejrzę Plotkarę i wasze śniadania, póki mam trochę czasu.

Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Uwielbia wypieki owsiane. :) Mam ochotę na taki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja planuję zrobienie jakiegoś wypieki owsianego już od dłuższego czasu i jakoś na samych planach się kończy... :P A Twój wypiek prezenetuje się bardzo smakowicie.
    Tak to już bywa z tym 'częstowaniem' a najgorzej dla mnie jest wtedy, gdy odmawiam, a ktoś propounje mi to samo jeszcze minimum 2 razy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypiek jak najbardziej na TAK! :-)
    u mnie też pogoda nie rozpieszcza .. co to za lato? :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko z piekarnika :DD <3
    Śniadanie mega ! :DD
    W mojej miejsowości dziś jest ciepło i to nawet bardzo :)
    Od września idziesz do 1 klasy liceum ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypieki owsiane są świetne, szkoda tylko, że trzeba tyle na nie czekać :P
    A co do częstowania na spotkaniach rodzinnych, to ciesz się, że nie spotkałaś mojej babci, która zawsze wszystkim wszystko nakłada i wpycha, bo twierdzi, że się wstydzimy, dlatego nie bierzemy ^^ I co z tego, że pół godziny wcześniej zjadło się obiad, babcia już nakłada sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszny musiał być *_*
    ja też się pytam gdzie to słońce? ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie jabłka i cynamonu to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ah te rodzinne imprezy :)
    fajny pomysł na śniadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha! musiało smakować obłednie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepysznie wygląda, chyba zrobię sobie jutro pieczoną owsiankę na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo smaczny i ciekawy przepis na wypiek ;)
    oj ja nie lubię jak mi wciskają jedzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  12. taki wypiek to coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo jadłam takią pieczoną owsiankę, ale nie w takim stylu:D
    Ta musi być rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie wypieki, a z jabłkiem to już w ogóle<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...