wtorek, 30 kwietnia 2013

483.




owsianka bananowa z jabłkiem, milką oreo, migdałami, kremem kakaowym z awokado
oatmeal with banana, apple, oreo chocolate, almonds, cocoa-avocado cream



Naturalny zagęstnik, czyli banan, sprawdza się zawsze i wszędzie. Pychaaa!
Dziękuję za dzisiejsze kciuk. Mam nadzieję, że pomogły :)

Nie zostałam nosić krzeseł i stolików na salę dla maturzystów, bo organizacja była kiepska i w ogóle to było bez sensu moim zdaniem. Takim oto sposobem zyskałam dodatkowo wolną godzinę bez { jak do tej pory } nieusprawiedliwionej godziny.

Wszędzie korki. Wszyscy wyjeżdżają na majówkę. Ja, można uparcie powiedzieć, również. Przez korki jechałam prawie 2 razy dłużej do domu. Przynajmniej kupiłam dziś wreszcie wszystko co mi potrzebne na rolki - ochraniacze i saszetkę. Niestety jak zwykle musiałam czegoś zapomnieć- podkład...a bez niego jak bez ręki :( Muszę czekać do czwartku, żeby kupić nowy...

Ponadto zamierzam na stałe zaangażować się w pomoc w wolontariacie. Mam nadzieję, że czas pozwoli mi na aktywne działanie :)

Co do zmian, o których wspomniałam wczoraj...Chodzi o szkołę. Nie wiem jeszcze, ale chyba chcę ją zmienić. Niestety przy moim nauczycielu nie mam co liczyć na dobrze zdaną maturę rozszerzoną z historii czy wosu. Angielski też nie jest na odpowiednim, wg mnie, poziomie. Muszę rozpisać, razem z mamą, plusy i minusy tej decyzji. Nieodwracalnej decyzji. Już 6 osób zapowiedziało, że się przepisuje. Oj coś czuję, że z tej klasy sporo osób się "wykruszy"...

Jutro {pod warunkiem , że nie będzie padać } wybywam na rolki! Wreszcie :D
WOLNE.


Udanego dłuugiego weekendu!

12 komentarzy:

  1. oj tak, rolki :)
    będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rolki *.* !

    na spokojnie przemyśl decyzję - dobrze, że tak dojrzale do tego podchodzisz :)

    pysznie wypełniona micha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wypisać wszystkie za i przeciw :)

    A śniadanie pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do szkoły... ja nie chcę zmienić ,ale mam to samo z nauczycielem z historii ,a powinnam mieć rozszerzoną - nie wiemy z lekcji totalnie nic i do tego jesteśmy do tyłu ;/

    rolki są ekstra , muszę też wyciągnąć swoje i trochę pojeździć ;)

    co do śniadanka to jak zwykle przepyszne , u mnie tez dziś z bananem ,który sprawił że owsianka była bardzooo lepka , uwielbiam to ;)

    kochana tobie też udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie umiem jeździć na rolkach, ale planuję się kiedyś nauczyć... kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, twoja owsianka to niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że u mnie nie ma gdzie na rolkach jeździć ;/ No ewentualnie jak ktoś chce się zabić. Pyszna owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To miłej jazdy na rolkach:D
    śniadanie w moim guście ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...