piątek, 3 maja 2013

486.




suflet z kaszy manny z masłem orzechowym, czerwonymi porzeczkami i czekoladą
semolina souffle with peanut butter, red currants and chocolate




Warto było trochę poczekać na ten suflet. Był przepyszny! Wykorzystałam TEN przepis, z niewielkimi zmianami. Btw. Nie spodziewałam się, że porzeczki tak dobrze będą smakować z sufletem :)

Obudziłam się i co? Usłyszałam za oknem padający deszcz. Czyżby kolejny dzień, który nie pozwala mi spędzić czasu na dworze? Co z tego, że ma być ok. 20 stopni, skoro przez te przelotne deszcze nie da się miło spędzić czasu na zewnątrz? :/

Dobra. Dzisiejszego dnia już nie zmarnuję. 

30 komentarzy:

  1. wygląda przepięknie <3 i przepysznie <3

    może jeszcze się rozjasni..albo przynajmniej przestanie padać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie. Tak lekko! Dawno nie robiłam.. Już zapomniałam jak smakuje..

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dość, że uwielbiam suflet z manny i on zachwyca mnie sam w sobie to jeszcze tak obłędnie podany u Ciebie :-) zakochałam się w naczynku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że nie opadł :P
    wygląda pysznie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze! :) Serduszkowy suflet to cudny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suflet wygląda jak małe dzieło sztuki ;)
    Ech, ja wiem, tęsknie za zeszłoroczną majówką, kiedy momentami było aż za gorąco, bo wiem, że teraz zadna temperatura nie jest dla mnie za gorąca. I deszcz będzie cały dzień, i nawet 14 stopni... :<

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna foremka! ale jej zawartość podoba mi się jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda pięknie
    każde Twoje śniadanie wygląda jak pyszne arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  9. W deszcez też jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, rozczuliło mnie to pierwsze zdjęcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój przynajmniej nie opadł jak u mnie ;) śliczny i do tego taka foremka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez już się przekonałam, że przepisy whiness są świetne i zawsze wychodzi pysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety pogoda nam nie dopisuje wogóle ;/
    twoje śniadanie genialne ,szczególnie z dodatkiem masła orzechowego *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. spokojnie, przed nami całe lato i mnóstwo okazji do bycia na dworze, to dopiero 3. maja... :))

    Suflet w kształcie serca, wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne to Twoje serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojjj podziel się ! <3 Przepysznie to serduszko wygląda ;)
    U mnie recenzja ciasteczek owsianych, jeśli chciałabyś zobaczyć to zapraszam;)
    www.dietetycznie-smacznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Od razu zobaczyłam to serduszko i skojarzyło mi się z sufletem , tu patrzę, a to jednak suflet ; ) też musze porobić takie świetne suflety i dodać ; ) zainspirowałas mnie ; ) zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Obserwuję i Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnowne dodatki, żałuję że nie zamrozilam porzeczek :)
    Słodkie to naczynko <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka pyszota! słodki suflet i kwaśne porzeczki, to musiało być mniam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda po prostu OBŁĘDNIE!

    OdpowiedzUsuń
  22. suflet świetny! urocza foremka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pogoda to jest jakaś porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  24. pysznie uzupełniona miseczka. chciałabym mieć taką miseczkę do zapiekania! gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w nim :) wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ślicznie podałaś ten suflet^^ Podoba mi się Twoje naczynko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pysznie wygląda, cudo! I ta miseczka jest taka urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj właśnie taki suflet przygotowałyśmy z Whiness na kolację, lecz z dodatkiem banana, polany sosem porzeczkowym, dżemem i miodem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...