sobota, 4 maja 2013

487.





zapiekane naleśniki owsiane {z twarożkiem kakaowo-bananowym, masłem orzechowym i z dżemem morelowym} podane z czekoladą i bananem
baked oat crepes with cocoa-banana quark, peanut butter, apricot jam, chocolate and banana




Byłam wściekła jak osa. Nie chciały mi wyjść zdjęcia i już miałam ochotę rzucić aparatem o ścianę. Naprawdę ledwo się powstrzymałam.
Jeśli chodzi o naleśniki - przepyszne! Ten twarożkowy dip będę chyba powtarzać przy każdej najbliższej okazji. Jaki ma skład? Bardzo prosty : twarożek chudy, kakao, miód, banan. :)

Pogoda nadal nie napawa optymizmem. 
Wczoraj jeździłam na rolkach po pustym parkingu przy Tesco :D Niestety nie mam w najbliższej okolicy asfaltowej, możliwej do wykorzystania powierzchni, więc kostka musiała mi wystarczyć.
Nie mniej jednak dobrze się złożyło, że było święto i Tesco zamknięte :)
Dzisiaj jadę na babci pomóc jej w przygotowaniach do imienin. Co prawda jej imieniny kalendarzowe są jutro, ale ona zawsze je obchodzi w moje imieniny, czyli dziś. Miałam jechać na rowerze, ale nie wiem czy zaraz nie lunie deszcz...

Miłego dnia! :)

28 komentarzy:

  1. świetnie podane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, o co chodzi, ale zazwyczaj najpyszniejsze potrawy lubią być złośliwe i nie chcą ładnie wychodzić na zdjęciach :D chociaż mi tam się Twoje naleśniki baaardzo podobają <3
    też dzisiaj idę na imieniny do babci! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo naleśniki zawsze najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo grzeszne te naleśniki, ale przefantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zjadłabym te naleśniki, szczególnie z twarożkiem/pastą!
    to miłych imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są dobre! :) a naleśniki wyglądają obłednie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam problem ze zdjęciami bardzo dobrze. Ze swoich bardzo, bardzo rzadko jest zadowolona..

    Naleśniki mam dziś na obiadek! Już się nie mogę doczekać. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  8. pogoda rzeczywiście okropna, ale naleśniki zawsze spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadam do Ciebie na naleśnika <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma to jak rozpocząć dzień od pysznych naleśników, cudnie nadziane ;)
    miłego dnia z babcią ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszłabym na jakieś imieniny... takie rodzinne, z dobrym jedzonkiem:) Parkingi przy hipermarketach to dobre miejsca na jeżdżenie na rolkach - fakt:p

    OdpowiedzUsuń
  12. twarożek chudy? Półtłusty lepszy w konsystencji, smaku i wartościach odżywczych ;) Ale chyba wypróbuję takiego dipu z dodatkami jakie proponujesz, bo brzmi smacznie ^^ a naleśniki to klasyczne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. naleśniczki, z twarożkiem pycha, a zdjęcia świetne jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne naleśniki a zdjęcia bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mniam! Obłędne naleśniczki *.* Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ze zdjęciami czasami mam zupełnie tak samo! ale zapiekane naleśniki są najlepsze i trzeba korzystać, póki jeszcze trwa ten długi weekend. (;

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam naleśniki pod każdą postacią, a Twoje wyglądają idealniee<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne te naleśniki ♥
    Z takim nadzieniem to nic tylko brać i zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. smaczności naleśnikowe bardzo smacznie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja babcia też ma jutro imieniny! Twoja też ma na imię Irena?
    A naleśniczki Ci bardzo ładnie wyszły, a smakowały pewnie jeszcze lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jadłam chyba owsianych naleśników, a przynajmniej sobie nie przypominam. Smakują lepiej niż żytnie, pełnoziarniste? Bo wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też rolkuje na parkingach :D z braku asfaltu :D

    naleśniki wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno były genialne a zdjęcia bardzo mi sie podobają!:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają bardzo smacznie, nabrałam ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No no tylko nie rzucaj aparatem o sciane!! Bo bedzie mi brakowac tych zdjec..kolejne cudo mistrzyni!!:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...