czwartek, 20 czerwca 2013

534.



kakaowa kaszka kukurydziana z kremem czekoladowym z awokado, czereśniami, biszkoptem, ricottą, miodem i nerkowcami
cocoa maize groats with cocoa - avocado cream, cherries, biscuits, ricotta, honey and cashews




Jak gorąąco! Nie jest fajnie siedzieć 9h w szkole w taki upał. Ugotować się można w tych klasach. No, ale z drugiej strony wolę pogadać i spotkać się z koleżankami w szkole niż siedzieć samotnie w domu. W końcu prawdopodobnie to moje ostatnie z nimi szkolne spotkania...

Stresuję się jutrem. Tylko jeden przedmiot i jedna ocena jest mi potrzebna do szczęścia. Później będę miała święty spokój. Potrzymacie jutro kciuki razem ze mną? :-)

Kolejna nominacja do Liebster Blog, tym razem od autorki bloga http://upieczeni.blog.pl/. Dziękuję bardzo :)

1. Kopytka czy gniocchi?
nie jadłam gnocchi, więc wybieram kopytka.
2. Jeśli makaron to koniecznie z…
brokułami, kukurydzą, pomidorem, parmezanem/serem żółtym
3. Mój ulubiony owoc to…
nie mam ulubionego, lubię prawie wszystkie owoce
4. Ciasto kruche czy drożdżowe?
drożdżowe
5. W kuchni nie może zabraknąć:
blendera, lodówki, owoców i warzyw
6. Znienawidzone danie dzieciństwa:
zupa pomidorowa! Nie cierpię jej.
7. Kiedy myślę o lecie czuję zapach/smak:
truskawek, borówek, poziomek, skoszonej trawy
8. Boże Narodzenie nie może się obyć bez:
najbliżej rodziny i uśmiechu...
9. Jeśli lody to koniecznie o smaku:
waniliowym/śmietankowym
10. Moje popisowe danie/wypiek/deser:
nie mam pojęcia, ciągle robię coś innego
11. Na słodko czy słono?
słodko oczywiście

10 komentarzy:

  1. kupiłam wczoraj taką kaszkę i to będzie mój pierwszy raz! hah :D
    Trzymam kciukasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, że ktoś woli iść do szkoły i się 'ponudzić'! Hue hue:)
    Jutro na pewno wszystko się powiedzie, jestem tego więcej niż pewna, zobaczysz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam, trzymam :)
    Musiala byc pyszna ! Z kakao i tym kremem *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszności w miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, same cudowności w tej miseczce: czereśnie, ricotta, nerkowce, no i ten krem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak czekoladowo! na czekoladowo wszystko smakuje lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam mocno :) Dasz radę, już końcówka! :)
    Pysznie napełniona miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście ,że będę trzymać mocno kciuki i wiem że się uda ;)
    pyszne dodatki- ricotta, miodzio i nerkowce <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...