piątek, 18 października 2013

654. bananowa kaszka orkiszowa



bananowa kaszka orkiszowa z kokosowo - orzechowo granolą i wiórkami kokosowymi
banana spelt semolina with coconut-nut granola and shredded coconut




Dzisiaj rano zaspałam, więc kaszka nie była zaplanowana. Do tego jak się domyślacie, robiłam ją w między czasie, kiedy się szykowałam...
Zostaję, postanowione. Dzisiaj dzień odpoczynku, jutro zakupy i znowu brak czasu na naukę. Eh opuszczam się. Oj tam, oj tam. { Nie mogę mieć 2 z matmy na koniec...}

Kaszka orkiszowa, bardzo gęsta, bananowa. Jeżeli chcecie zagęścić np. kaszkę czy owsiankę polecam Wam dodać len mielony, o którym już wspominałam. Jest świetny i do tego zdrowy! W przeciwieństwie do gotowego budyniu, który wcale nie jest taki dobry, bo często psuje smak.

Miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. banan, kokos, orzechy - tego nie da się nie lubić! :) pyszne trio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszotka <33
    Len mielony, koniecznie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasza i banan :) Jak tego nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie ja też dziś planuję jakieś zakupy, mam nadzieję, że moje plany się powiodą i znajdę coś dla siebie :)
    bananowa kaszka z pewnością była smaczna, jak widać nawet jak się zaśpi i ma mniej czasu można pysznie zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o, u mnie też dziś kasza orkiszowa no i lnu dodatek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...