piątek, 20 grudnia 2013

717. słodkości




jogurt z ziarnami z pokruszonym chlebkiem bananowym z czekoladą, ciastkami, lnem mielonym, kremem speculoos, tahini i nerkowcami; muffinka korzenna z orzechami włoskimi w miodzie; mandarynki
yogurt with seeds, banana bread, chocolate, biscuits, speculoos cream, tahini and cashews; spicy muffin with walnuts topped with honey; tangerines





Wczorajszą wigilię klasową zaliczam do udanych. Dostałam śliczny kubeczek w puszce z home&you. Jedynie mój brzuch nieco ucierpiał od nadmiaru słodkiego, choć nie tylko, bo paszteciki z kapustą i grzybami oraz ciastka francuskie ze szpinakiem były lepsze od wszelkich ciast czy ciasteczek! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Po południu mam angielski, później jadę do biblioteki po jakieś książki do czytania w wolnej chwili i po bilet do centrum. Jutro odwiedzę moją prababcię i ciocię, bo w ciągu tygodnia nie mam na to czasu. Na święta, do domu, wrócę dopiero w niedzielę lub poniedziałek, to zależy od decyzji mojej cioci. 

Miłego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Ale słodkości na śniadanie! ten jogurt to istna rozpusta, a muffina... pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłodzenie od rana <3 Najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieliście cisto francuskie ze szpinakiem? Kurczę, zazdroszczę. Ja miałam tylko pierniki i tonę mandarynek :)
    Muffinka zdecydowanie najpyszniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprosiłabym się na tę Twoją klasową wigilię, zarówno po kubeczek z Home&You, jak i słodkości:)
    Chociaż zarówno jogurt, jak i muffina również nie ustępują im miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  5. No , no jakie słodkości-pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ słodki start dnia :D
    Widzę, że masz pełno obowiązków na najbliższe dni, tak więc powodzenia :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jogurt wygląda świetnie; )

    OdpowiedzUsuń
  8. aale dobroci <3 o tak, na wigilii klasowej można się baaaardzo najeść xd

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam! ta muffina wygląda nieziemsko :)
    i ja też cukrzycy na wigilii dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie grupowe, klasowe itd. wigilie, gdy każdy przynosi coś pysznego i można próbować, smakować, kosztować wszystkiego ;) A śniadanko miałaś słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pyszności! szczególnie ten kremik *-* musiało to razem obłędnie smakować :)
    jak już ci pisałam, bardzo smaczną mieliście tą wigilijkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, ja dzisiaj akurat zrobiłam ciasteczka francuskie ze szpinakiem i fetą na imprezę. uwielbiam! ;)
    ale to Twoje śniadanie, które mogłoby być również deserem... mniam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...