poniedziałek, 25 czerwca 2012

179.





wypiek owsiany z kaki, arbuz, kawa z cykorią
quick oats banana cake with kaki, watermelon, coffee with chicory





Okropne zdjęcia, wiem. Cóż poradzić, jestem na nie skazana. 
Jak dobrze pójdzie, mama się wygadała i może dostanę nowy aparat na koniec roku szkolnego :)


Dzisiaj odpoczywam w domu. Zrobiłam małe porządki i powywalałam trochę starych książek, zeszytów, etc. W klasie podobno było 9, a potem 5 osób o.O . Gadałam z mamą czy zmieniać szkołę pierwszego wyboru, na jakąś lepszą z rankingu, ale stwierdziłyśmy, że to bez sensu. W końcu nie chcę siedzieć w książkach pod presją. Jeżeli będę chciała, to nauczę się nawet w gorszej z opinii szkole. W dodatku podobno atmosfera tak jest okej, a na tym mi szczególnie zależy :)


Miała przyjść paczka. Nie przyszła, bo dopiero ją dziś wysłali! I będzie pewnie w środę -.-


Pozdrawiam! :)

15 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o wybór szkoły, to w pełni popieram :) Przy wyborze liceum zrobiłam podobnie i w ogóle nie żałuję, a teraz jestem na jednej z najlepszych uczelni w kraju, także opinia absolutnie o niczym nie świadczy :)
    A wypiek wygląda mega smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Porwałabym Ci arbuza... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja i moja mama mamy podobne zdanie, dlatego zmieniam kolejność szkół. Gdybyś widziała, jak sekretarka namawiała mnie, żebym nie rezygnowała, kiedy powiedziałam jej ile mam punktów. Hahaha. :P

    Wolę szkołę ciut gorszą, ale z lepszymi ludźmi i mniejszymi wymaganiami od początku.

    Świetne śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do szkoły to całkowicie się zgadzam - jeżeli ktoś chce się uczyć, to niezależnie od poziomu szkoły powiększy swoją wiedzę;)

    Porywam śniadanko ;)

    PS.: Ja też nie byłam dziś w szkole ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wypiek musiał być pyszny! świetnie wygląda :>
    jak go zrobiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiksowałam płatki na "mąkę". Potem dodałam pół dużego banana rozdrobnionego, pokrojone kaki, szczyptę proszku do pieczenia, cynamon, 2 łyżki mleka i pół łyżeczki masła orzechowego. Całość wymieszałam i piekłam 30 min. w 180 stopniach. Przy jedzeniu polałam jeszcze syropem klonowym <3

      Usuń
  6. bardzo smakowity musiał być ten wypiek ;)
    ja już zadecydowałam o mojej szkole i nie mam zamiaru nic zmieniać ;)
    teraz tylko wyczekiwać do 5 lipca czy się dostaniemy ;)oj jest stresik ...
    www.prettystrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym z przyjemnością taki wypiek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaaki świetny ! :D dla chcącego nic trudnego, jesli chodzi o naukę tego czego się chce. a po co uczyć się nieprzydatnych rzeczy z kijem nauczycielskim nad karkiem? :( lepiej oszczędzić sobie stresu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A jakie kierunki szkoły wybrałaś?

    Zjadłabym takie wypiek:D Zachęcająco wygląda;D

    lovebreakfasteveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się!
    Nie zmieniaj. Ja poszłam do 'najlepszej szkoły' i żałuję już od 2 lat swojej decyzji -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakie kierunki wybrałaś?

    Zjadłabym taki wypiek:D zachęcająco wygląda;D

    lovebreakfasteveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...