sobota, 1 grudnia 2012

335.





 pieczona owsianka jabłkowa z dynią, masłem orzechowym, cukrem trzcinowym, syropem klonowym, nerkowcami, rodzynkami i czekoladą
baked oatmeal with apple, pumpkin, peanut butter, cane sugar, maple syrup, cashews, raisins and chocolate




Mam dość. Męczyłam się z informatyką 3 godziny i nadal jestem w punkcie wyjścia albo jeszcze gorzej...
Co do śniadania - to był świetny pomysł, żeby dodać tu dynię. Pychota!

Przepraszam, że tak późno dodaję wpis, ale przez powyższy problem, całkowicie o tym zapomniałam...


Miłego wieczoru! :*

9 komentarzy:

  1. świetnie wygląda, z dynią nigdy nie jadłam :)
    Cześć, mam prośbę.
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pieczoną! z dynią muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda boso. Wyobrażam sobie ten smak. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda :) No i ta dynia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy z dynia nie jadłam;< wyglada pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm. Smakowicie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co z dynią jest mniam!

    bidulka, mam nadzieję, że w końcu dojdziesz do ładu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio miałam to samo z informatyką grrr ... jak my dużo mamy ze sobą wspólnego ;)
    boski pomysł z tą dynią ,pewnie przepyszne śniadanie ;D masło *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...