piątek, 27 września 2013

633. jabłkowy mus owsiany!



jabłkowy mus owsiany z brzoskwinią, serkiem wiejskim, syropem klonowym i migdałami
oatmeal apple mousse with peach, cottage cheese, maple syrup and almonds




Pierwszy raz zrobiłam mus owsiany ( zmiksowałam surową, nocną owsiankę z jabłkiem i ugotowałam z brzoskwinią ). Bardzo mi smakuje i wyszło go naprawdę dużo!

Czeka mnie zabiegany dzień. Kończę późno lekcje, będę miała 1,5h na zjedzenie obiadu i posprzątanie przed angielskim. Czuję się tak, jakby miała uczestniczyć w jakimś wyścigu..

Dzisiaj chyba będzie cieplej. 

Miłego weekendu!  :-)

14 komentarzy:

  1. kocham te musy!! są takie pyszne <3 chętnie też spróbuję wersję jabłkową, bo o dziwo nie jadłam ;p
    ja kończę dziś szybciej, ale potem też mam angielski :) tylko nie zapędź się za bardzo, a potem porządny odpoczynek i wiesz co po szkole, dziś piątek ;*
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie jadłam. Wstyd. Twój prezentuje się tak genialnie że chyba bedę zmuszona go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda ten mus :)

    Życzę ci ciepłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem kupiona zawsze kiedy coś osygnowane jest nazwą mus, krem lub pianka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musy, musy...Ech ilu ja jeszcze rzeczy nie próbowałam na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak super wygląda!
    Mimo wszystko, udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że ze wszystkim zdążysz, a później znajdziesz czas aby odpocząć ;)
    Mus owsiany ląduje na mojej liście "do zrobienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wciąż wspominam swój pierwszy mus jabłkowy, do powtórki, koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie musy, na ciepło musiał smakowac obłędnie! :)
    Dasz radę dzisiaj, ostatni dzień taki zabiegany, a potem weekend.

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm, jabłkowy mus owsiany z brzoskwinią <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pysznie wypełniona miseczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jabłkowy mus owsiany :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...