wtorek, 1 października 2013

633. - 637. pyszne placki, quinoa i nie tylko! || dłuższa nieobecność.





sobota: quinoa z twarożkiem, domowymi powidłami śliwkowymi, jabłkiem, orzechami włoskimi, żurawiną suszoną i bazylią
saturday: quinoa with quark, homemade plum jam, apple, walnuts, dried cranberry and basil






bananowe placki orkiszowe z cynamonem, jogurtem, pestkami dyni i orzechami
banana spelt pancakes with cinnamon, yogurt, pumpkin seeds and walnuts







owsianka na mleku sojowym z jabłkiem, jogurtem naturalnym, ciastkami, czekoladą, kajmakiem
oatmeal with soy drink, apple, natural yogurt, cookies, chocolate and dulce de leche




bananowe kluski kładzione z tahini i orzechami
banana dumplings with milk, tahini and nuts



Quinoa i pancakes - geniusz! Powidła zrobiła moja ciocia bez dodatku cukru - tylko i wyłącznie stewia, za pomocą świetnego urządzenia, które posiada. Wyszły bardzo słodkie, a jeden słoiczek dostałam do domu :)
Niestety moje plany szlag trafił. Nie mam na NIC czasu. Teraz i tak robię bardzo duży wyjątek od mojego postanowienia, że dodaję tu post, mimo że mam mega dużo pracy. Dlaczego? Otóż dostaliśmy tydzień na napisanie pracy badawczej na olimpiadę z historii. Mamy ją przynieść już na ten czwartek, mimo że termin olimpijski jest na 6 czy 7 listopada. Nawet nie zaczęłam pisać, a muszę mieć min. 5 stron! Dopiero wczoraj wypożyczyłam książki i muszę je jeszcze przeczytać...
Błagam, trzymajcie kciuki, żeby mi się udało. Żebym nie najadła się wstydu :(

Będę z powrotem w piątek.

Całusy :*



12 komentarzy:

  1. Miałaś pyszne śniadanka! :)
    Trzymam kciuki z całej siły! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :)
    A śniadanka pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze!
    Pamiętaj, tylko spokój Cię uratuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszcie jesteś! dasz radę ze wszystkim na pewno :* nominowałam Cię do zabawy, więc jak tylko znajdziesz czas, to odpowiedz, proszę. :>
    powidła śliwkowe i placki kuszą mnie najbardziej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności ;)
    Dobrze będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, dasz radę ! Powidła wyglądają obłędnie, a placuszki podbily moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana wiesz, że zawsze mocno trzymam kciuki!! uda ci się ;*
    widzę same pyszności zajadasz, także z takimi śniadaniami na pewno masz energię by jakoś uporać się z obowiązkami i dobrze przeżyć każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę!: )
    No te placuszki wyglądają naprawdę, jak geniusz; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradzisz sobie:) teraz wydaje się trudne, męczące, nieznane... ale czas biegnie swoim tempem, wystarczy go oswoić:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też nawał pracy, ale damy radę! Trzymam kciuki, na pewno Ci się uda ;*
    A śniadanka przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, uda się :)
    Moim numerem jeden są placki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ile pyszności! Biorę wszystko ;D
    Trzymam kciuki, na pewno sobie poradzisz! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...