piątek, 4 października 2013

638. - 640. Znowu kolorowo - wbrew pogodzie na zewnątrz :)



jogurt grecki z otrębami porzeczkowymi, ciastkami, lnem mielonym, powidłami śliwkowymi, kiwi, gruszką, orzechami włoskimi i żurawiną suszoną
greek yogurt with currant brans, cookies, ground flax, plum jam, kiwi, pear, walnuts and dried cranberry





pomarańczowo - bananowy mus jaglany z wiórkami kokosowymi i żurawiną
orange and banana millet mousse with shredded coconut and dried cranberries






omlet gruszkowy z nadzieniem bananowym, powidłami śliwkowymi i pestkami dyni
omelette with pear and banana filling, plum jam and pumpik seeds




Wreszcie jestem! I na razie zostaję, ponieważ rezygnuję z olimpiady historycznej.
Powodów jest kilka, zresztą to długa historia... Tak napisałam pracę. 10 stron. Mówi się trudno. Może kiedyś mi się jeszcze przyda ;)

Dzisiaj jadę znowu do cioci na weekend, ale tym razem nie będzie jej dzieci, więc będę miała spokój. Ponieważ dałam sobie spokój z historią, wreszcie mam trochę czasu dla siebie. Kupiłam kilka gazet i nadrabiam powoli zaległości. Poza tym, wreszcie będę mogła skupić się na tym, co naprawdę bardzo lubię, czyli na językach obcych :)

Zdjęcia fatalne nie tylko przez wczesną godzinę, sztuczne światło, ale i przez to, że nie chciało mi się do nich przykładać po 3-4 godzinach snu...



Jakiś czas temu zostałam otagowana przez malinowyporanek.blogspot.com/.
Dziękuję bardzo :*

  1. Wolisz dodatek słodkiego w daniach wytrawnych, czy wytrawnego w słodkich? Słodkie w wytrawnych
  2. Jest piosenka, która wyjątkowo cię denerwuje? Jaka? Ona tańczy dla mnie...
  3. Masz zimne dłonie i stopy? Dłonie, zawsze.
  4. Jaki był twój pierwszy całkowicie wykonany przez siebie posiłek? Nie pamiętam.
  5. Korzystasz z książek kucharskich? Sporadycznie.
  6. Potrafisz poznać po ludziach kiedy kłamią? Zazwyczaj tak.
  7. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? Bez rodziców, muzyki, słońca.
  8. Kiedy ostatnio spędziłaś/łeś cały dzień w domu? hmm...albo na pocz. września albo w wakacje
  9. Jaki film znasz na pamięć, a mimo tego często go oglądasz? Zakochana złośnica, Patriota, Szkoła uczuć, Harry Potter...wiele ich jest ;)
  10. Wolisz gumę (do żucia) miętową, czy owocową? Miętową
  11. Co gorsze: uczucie zimna czy głodu? Zimna

8 komentarzy:

  1. i dobrze, że kolorowo, trzeba jakoś sobie umilać poranki w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że idzie wszystko do przodu, w dobrym kierunki i przede wszystkim, że ty jesteś zadowolona ;* !
    o tak, ta piosenka działa mi na nerwy.. grrr!

    ten mus jaglany powala, musi smakować przepysznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, poranne zdjęcia to moja codzienna zmora... Życzę Ci miłego odpoczynku :)
    Śniadania cudowne, ale najbardziej podoba mi się omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, zdjęcia dobre :)
    Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańczowo-bananowy mus dziś zdecydowanie wygrywa! :D
    czas dla siebie to bardzo ważna rzecz, cieszę się, że go znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie propozycje śniadaniowe mają w sobie to "coś"

    olimpiada z historii? mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomieszanie z poplątaniem w tej miseczce ;D
    Dobrze, że zdobyłaś trochę więcej czasu, ale napisać 10 stron z historii to ja podziwiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...