wtorek, 21 stycznia 2014

748. - 750. wszystko pyszne, ale...






kasza kukurydziana na mleku z otrębami z aronią, płatkami migdałów, biszkoptami i kremem speculoos
corn grits with milk, bran with chokeberry, almond flakes, biscuits and speculoos cream





smoothie { jabłko, mandarynki, kaki, cynamon } z błonnikiem i suszonymi owocami
smoothie { apple, tangerines, persimmon, cinnamon } with roughage and dried fruits






jogurt grecki 340g z otrębami z aronią, bananem, mandarynkami, daktylami, miodem i zarodkami pszennymi
greek yogurt with bran with chokeberry, banana, tangerines, dates, honey, wheat germ 






Muszę zwolnić. Zatrzymać się na chwilę, wziąć głęboki oddech i przemyśleć kilka spraw.
Znajdę na to czas. Znajdę, choćby nie wiem co.

Problemów z żołądkiem/trawieniem ciąg dalszy...

I ciekawe co z biletami. Co z urodzinami. Co z prezentem. Oj dużo, dużo do załatwienia.
Możliwe, że do końca tego tygodnia będę na blogu w tzw. "kratkę". 

Ściskam Was ciepło!

Ps. Wcale nie tęskniłam za taką zimą, nie wiem jak wy..

Ps2. Zdjęcie smoothie robione telefonem.

17 komentarzy:

  1. Ja również nie tęskniłam aż za taką zimą ... no cóż .
    Bardzo podoba mi się podanie tego smoothie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zjadłabym tdraz taka miseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima zawitała z pełnym rozmachem, to fakt...
    Dasz radę ze wszystkim :)

    Śniadania jak zawsze przepyszne, uwielbiam jak dobierasz składniki :]

    OdpowiedzUsuń
  4. No pysznie, pysznie.
    Czasem warto zwolnić na chwilę. Owocnych przemyśleń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Twoje śniadaniowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze :) pyszne propozycje :)) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne zdjęcia, nie to co moje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza miseczka jaka pomarańczowa :)
    Ja też już zimy nie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również za zimą wcale nie tęskniłam..
    nominowałam Cię do LBA, mam nadzieję że znajdziesz trochę czasu na odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to zrób tak, zwolnij, przemyśl parę spraw i do przodu :*
    u mnie zima przyszła, na razie w minimalnych ilościach, ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pory roku przychodzą bez względu na nasze tęsknoty, lepiej się z tym pogodzić i je olać:)

    Powodzenia ze wszystkim, obyś zdążyła, wyrobiła się, zorganizowała... :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie tęskniłam za zimą, ale co zrobić. oby szybko minęła.
    uporządkuj sprawy i szybko wracaj na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. odpoczynek, wbrew temu, że ważną rzeczą jest ciężka praca, jest najważniejszy i trzeba umieć sobie na niego pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten smoothie do mnie przemawia. Przepyszne śniadanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie zima właśnie zawitała i już chcę żeby sobie poszła :)
    Smakowite śniadanka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, główka do góry. Kilka oddechów i do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...