poniedziałek, 17 lutego 2014

778. jaśki!





serek wiejski z bananem, musli z jaśkami, otrębusiami, cynamonem i kremem speculoos
cottage cheese with banana, muesli, bran cookies, cinnamon and speculoos



Jak dawno nie jadłam otrębusiów! Jak dawno nie jadłam jaśków! Jak dobrze, że mama lubi je tak bardzo jak ja, wie co dobre. Z tego też powodu dzisiaj jem bardzo proste śniadanie. Poza tym zaopatrzyli pobliski sklep w dużą ilość wegetariańskich, bezglutenowych i ekologicznych oraz zdrowych produktów. Coś czuję, że wrócę z jeszcze większą ilością bagażu...

Nareszcie mam nowe okulary. Wreszcie wyglądam w nich jak normalny człowiek. I dobrze się czuję. Czekając z mamą na ich wyrobienie, poszłyśmy na kawę do Bread&Co. Mają pyszne cappuccino! Orzechowe. Na pewno tam wrócę, nie raz :)

Dzisiaj bardzo słonecznie, ledwo widzę, co piszę na laptopie. Wieczorem idę do babci, choć nie chcę. No cóż, czasami trzeba. Do czasu, oczywiście.

A na obiad - vegeburgery! 

Kocham ferie!


17 komentarzy:

  1. Ja też delektuję się pierwszym dniem wyczekiwanych ferii :) Jaśki, otrębusie - juz o nich zapomniałam haha :) Pyszne śniadanie, proste, ale czasami takie smakują najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę.. Mogłabyś przepisy na obiad wrzucić do zakładki z przepisami? Z góry dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuwielbiam jaśki! :))
    To smak dzieciństwa ale tylko na sucho ,bo w mleku robią się mdłe hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanko przepyszne, a tych produktów bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaśki kojarzą mi się z dzieciństwem i wakacjami! swego czasu co roku jeździliśmy z rodzicami nad morzem, podróż była samochodem, zawsze w nocy i zawsze wtedy miałam przy sobie zapas jaśków właśnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaśki! uwielbiam je! na równi z Cini Minis moje ulubione płatki śniadaniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja lubiłam jaśki :D i też wyrobiłam sobie ostatnio normalne okulary! i nie wstydzę się w nich wychodzić hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieki tych Jaśków nie jadłam. Chyba kupię paczuszkę, jak wpadnę na nie w markecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby całe ferie były tak przyjemne jak Twój dzisiejszy poranek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny dzień dziś u Ciebie!
    i co ja widzę?! moje kochane otrębusie <3 polecę po nie do sklepu, tak dawno ich nie jadłam :p
    vegeburgery - to brzmi o wiele lepiej niż hamburgery... tak zdrowo, tak pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przypomniałaś mi że ja też nie jadłam wieki jaśków! ale mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kochany otrębuś <3333. Dziękuje ze o nim przypomniałaś bo chyba z pół roku go nie jadłam . Trzeba wyciągnąć go z czeluści szafka
    A obiad pierwsze klasa. Pochwalisz się jutro przepisem na niego ?
    Miłych i udanych ferii ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno nie jadłam jaśków :D Dobre były :) Fajna propozycja śniadaniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wygląda ten serek , sama chętnie bym taki zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...