piątek, 16 marca 2012

79. Tag




budyniowe płatki ryżowe o smaku toffi, banan, masło orzechowe, ryż preparowany, orzechy brazylijskie
toffee pudding with rice flakes, banana, peanut butter, formulated rice, brazil nuts 




Czas na TAG, do którego zostałam zaproszona przez Soot :)


Zasady zabawy:
1. Opublikuj te zasady.
2. Dodaj swoje zdjęcie i 11 faktów o sobie, które przyjdą Ci jako pierwsze do głowy.
3. Odpowiedz na pytania pozostawione Ci w oryginalnym poście.
4. Stwórz nowe pytania i wyznacz osoby do dalszej zabawy.
5. Powiedz im na blogu/twitterze/facebooku, że zostali otagowani.


Najświeższe. Przepraszam za bałagan xd

11 faktów o mnie:
Nie będę pisać o tym co pozostało po diecie, bo sporo tego.
1.  W wolnej chwili lubię czytać fantastykę, romanse bądź poradniki, oglądać Pamiętniki wampirów lub Plotkarę.
2. Przywiązuje się do rzeczy, przedmiotów. Trudno jest mi cokolwiek wyrzucić. W ten sposób gromadzę "śmietnik" w  pokoju.
3.  Lubię często posiedzieć sama w domu, włączyć na maksa muzykę, tańczyć, śpiewać i cieszyć się z niczego.
4.  Zawsze mogę wyżalić się mamie i bardzo to w niej cenie. Potrafi słuchać i tylko w niej tak naprawdę mogę znaleźć oparcie.
5.  Mam uraz co do zawierania przyjaźni. Nienawidzę ludzi z mojej szkoły i nie chcę ich już więcej widzieć. Zwłaszcza mojej klasy [ są wyjątki ]
6.  Na zakupach często nie mogę się zdecydować co kupić, dlatego wychodzę z 1 rzeczą na 50 oglądanych lub gorzej – z niczym.
7.  Lubię pochodzić po lesie, parku lub okolicy w której jest dużo zieleni, jak świeci słońce i jest w miarę ciepło
8.  Jestem straszną pesymistką. Zawsze wydaje mi się, że piszę źle sprawdziany, podaję nieprawidłowe informację bądź nie mam racji wypowiadając się na lekcji. Mój pesymizm oczywiście nie przejawia się tylko i wyłącznie w szkole. To bardzo utrudnia życie.
9.  Nałogowo boję się ludzi. Najbardziej tego co o mnie pomyślą. Wypowiadam się dość cicho. Pracuję nad tym.
10.  Uwielbiam uczyć się angielskiego i polskiego, chemii także. Aczkolwiek jedynie w domu, dla siebie.
11.   Kocham krajobrazy, ciekawostki z innych krajów, zwłaszcza tych o ciepłym klimacie. Tornada, tsunami, wodospady i inne zjawiska przyrodnicze również mnie interesują.


Największe osiągnięcie... wiadomo jak u większości – schudnięcie.
Ulubiona piosenka... nie mam ulubionej. Uwielbiam słuchać muzyki z lat 80 i 90 [ zagranicznych] ale i mocnego brzmienia od rocka po ciężki metal.
Nie mogę obejść się bez... telefonu. Zabieram go dosłownie wszędzie jak wychodzę z domu.  No i bez zielonej herbaty :D
Który posiłek... śniadanie!
Boję się... że się nie zmienię i zawsze już będę pesymistką.
Ulubiony film... trudno wybrać. Preferuję dramaty ( często o podłożu romantycznym) :)
W miejscu gdzie mieszkam uwielbiam... ciszę,  względny spokój.
Trzy życzenia...
  • dostać się do wymarzonej szkoły
  • odnaleźć/określić swój życiowy cel
  • umieć dogadać się z obcokrajowcami i otworzyć się do ludzi
Lubię w sobie...  zawziętość, silną wolę.
Za 10 lat widzę siebie... z ukończonymi studiami i z opanowanym do perfekcji językiem angielskim :D


Taguję Magdę.k  i Fairy.
Pytania te same niech zostaną :)






13 komentarzy:

  1. idealna zawartość miseczki. Poproszę taką jutro na śniadanie, może być podane do łóżka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam uraz do płatków ryżowych, ale niedługo może znów spróbuję. W każdym razie wygląda przepysznie : )
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Zawsze smakują jak karton. Twoje wyglądają tak cudownie :) Dziękuję za otagowanie

      Usuń
  3. przez pewien okres też tak miałam, żę nie cierpiałam większości ludzi! musisz znaleźć tych właściwych!!

    OdpowiedzUsuń
  4. :D masz super figurę! można wiedzieć ile ważysz i ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm przepysznie wygląda ;) nie jadłam jeszcze płatków ryżowych, ale chętnie spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyniowe platki ryzowe o smaku toffi? Coz to Za cudo? Gdzie takie zdobede? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione z połączenia płatków ryzowych z budyniem toffi ;)

      Usuń
  7. Te płatki brzmią bardzo zachęcająco :)
    O, słuchasz metalu? Nie pomyślałabym :)
    Nie przejmuj się tak bardzo co ktoś o tobie pomyśli. Najlepiej przyjąć taką filozofię, że starasz się dla siebie a nie dla innych. W tym wypadku odrobina samouwielbienia i egoizmu pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że moja mama też jest moją najlepszą przyjaciółką. Nie ufam do końca ludziom, zostałam zraniona i coś tam we mnie cały czas siedzi.
    Wyglądasz na bardzo sympatyczną osóbkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna jesteś :) A optymizmu wcale nie jest trudno się nauczyć. Chociaż też w to wątpiłam, to mnie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są takie TAGi, można się wiele rzeczy dowiedzieć o ludziach, których się tak naprawdę nie zna:).
    Trzymam kciuki za Twoje plany i marzenia, wydaje mi się, że trochę brak Ci wiary w siebie, a niepotrzebnie, bo nie dość, że po tym, co piszesz widać, że jesteś wrażliwa, to jeszcze w dodatku ładna:).
    Dziękuję za otagowanie, odpowiem na pytania jak znajdę trochę więcej czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż nie wierze jak bym o sobie czytała.;D
    No może oprócz tego angielskiego.;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...