niedziela, 10 czerwca 2012

164.





pieczona owsianka z bananem, jabłkiem i truskawkami; jogurt naturalny
baked oatmeal with banana, apple and strawberries; natural yoghurt



Za godzinę jedziemy na zakupy. Muszę kupić tą sukienkę na bal! W końcu to za tydzień, a ja nic nie mam. Byłam już 3 razy na zakupach i nic. Nic dobrze na mnie nie leży -.-


Owsianka pyyszna <3 Najpierw ją ugotowałam, a potem zapiekłam. Chyba nawet lepsza niż wersja na sucho :D


Od jutra zaczyna się 3-dniowa masakra. Brak czasu. Ostatnie 2 sprawdziany, spowiedź, korki, bierzmowanie - środa 16:00. Aaa...


Pogoda świetna. Ciepłooo. Lubię to!


Miłej niedzieli! :*

16 komentarzy:

  1. To jabłko na środku wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam pieczonej owsianki, muszę spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, musze w końcu zrobić tą pieczoną owsiankę ! :D jak ją piekłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugotowałam owsiankę z cynamonem i tartym jabłkiem. Potem dodałam rozgniecionego banana ( już do ugotowanej) i nie czekając, aż ostygnie ułożyłam ją w naczynku wraz z resztą jabłka i truskawkami i piekłam 25 min. w 180 stopniach :)

      Usuń
    2. A i dodałam trochę budyniu waniliowego, żeby była gęstsza :)

      Usuń
    3. super, czyli bez jajek :D zrobię na pewno :*

      Usuń
  4. Muszę taką zrobić! I znam ten ból jeżeli chodzi o kupno sukienki. Posiadam dość wąską talię i jednocześnie naprawdę spory biust(którego nie cierpię) co znacznie utrudnia mi znalezienie kreacji, która dobrze leży we wszystkich miejscach. No i jestem nieco wybredna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie w lato te owsianki sie niestety kompletnie nie sprawdzają, ale na zimę jest to świetna alternatywa:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętaj to nie ty masz się dopasowywać do sukienki, tylko ona do Ciebie ! ^^

    Pieczona owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować zrobić pieczoną owsiankę, bo aż ślinka cieknie : >

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszna! uwielbiam pieczone, chociaż dziś u mnie za gorąco na taką, ale w chłodniejszy dzień świetna ;)
    życzę udanych zakupów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro ja angielski. jak dostanę 4/5 to jakiś cud, bo się nie uczęxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieczona owsianka = najlepsza owsianka. Muszę też spróbować upiec ugotowaną :)
    To powodzenia na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cud, miód,.. i owsianka jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam także sukienką. tylko ze ja akurat potrzebuję na wesela które jest w przyszłą sobotę. Przeszłam kilka razy całe miasto i nie ma dla mnie sukienki.;( Ale będę musiała coś wybrać.Ale pochwal się zakupem.;D

    Dopiero zaczynam także zapraszam do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to nawet nie owsianka. Taka wypieczona, że wygląda - i pewnie smakuje - jak ciastko owsiane :) Pychotka, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...