wtorek, 3 lipca 2012

187.




 kasza jaglana na mleku z jabłkiem, cynamonem, ciastkami i masłem orzechowym
millet on milk with apple and cinnamon, biscuits, peanut butter


Dzisiaj prawie całyy dzień sprzątam. Za gorąco, żeby cokolwiek robić na dworze. Jutro się wystarczająco nasiedzę i może przy okazji opalę, pilnując dzieci. 
Planuję również wieczorem zabrać się za ten sernik i za zbiór planów na wakacje. Miała być joga, ale z nią trochę poczekam, bo przez ten upał nic mi się nie chce robić, chodzę ospała i mam ochotę jedynie siedzieć przed telewizorem w bikini, popijając zimną wodę z lodem i cytryną. Niestety to tylko marzenia. Od 10 lipca idę do mamy do pracy, a teraz muszę wypełnić swoją obietnice sprzątając. Ehh coś czuję, że ten lipiec szybko zleci na takim "marnowaniu" czasu :|

Miłego dnia! :*

17 komentarzy:

  1. hahaha, nie wierzę ;D Dzisiaj u tylu osób jaglanka... ale dodatki dałaś pyszne!
    Jaki upał?? U mnie dzisiaj dosłownie cały dzień leje i grzmi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót żar się leje z nieba...masakra 35 stopni w cieniu :<

      Usuń
  2. mniam! dasz mi przepis na jaglanke ? planuje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też taki skwar, że nic się robić nie chce.
    kusicie tymi jaglankami dzisiaj, oj kusicie : D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie jaglanka :) wygląda przepysznie, zjadłabym całą miseczkę :D
    też dużo sprzątałam, skwar niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  5. 'żyć nie umierać. niestety nie mam kiedy' hahaha ;D a u mnie zimno !

    OdpowiedzUsuń
  6. przepyszne śniadanko ;)
    a jaką pracę będzie wykonywać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne dodatki do śniadania ;)
    U mnie też 35st. w cieniu. Topię się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jogi masz zamiar dopiero spróbować, czy masz już jakieś doświadczenie w tych sprawach? Pytam, ponieważ sama planowałam bliżej zainteresować się jogą w te wakacje. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. w mojej porannej miseczce też dzisiaj gościły jabłka i cynamon :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda świetnie :D
    wszyscy dzisiaj jaglankują xd

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka pyszna miseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, ja chyba też go zmarnuję doszczętnie :<
    Pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne połączenie<3 z takim śniadankiem to nawet upał niestraszny:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...