piątek, 7 września 2012

252.




 Pieczona owsianka z jabłkiem i cukrem pudrem, wafelek śmietankowy; kawa z mlekiem
baked oatmeal with apple and powdered sugar, creamy waffle; coffee with milk



Pycha! Mało co się przez ten wypiek nie spóźniłam, ale było warto.
Integracja została odwołana, bo się rozpadało. Oczywiście zmokłam, bo zapomniałam wziąć parasola z domu. Mądra ja.
Poza tym mamy fajnego "hipsterskiego" nauczyciela wosu i historii oraz zapowiedziane 2 kartkówki z gegry. Zaczyna się, moi drodzy, kucie :P
Dzisiaj postanowiłam obejrzeć jakiś film. Ostatnio nie pamiętam kiedy jakikolwiek oglądałam, a wujek ma ich sporo, więc grzechem byłoby nie skorzystać.

Miłego weekendu!

20 komentarzy:

  1. Jaka pyszna owsianka. :) Jak tak patrzę za okno, to coś czuję, że niebawem na śniadania trzeba będzie zapiekać te kaszki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o przepis ;)) Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepysznie ta owsianka wygląda! muszę zrobić pieczoną bo wieki nie jadłam, a taka z jabłuszkiem, mmm *_*
    no niestety zaczyna się siedzenie w książkach..

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow *-* Z jabłkiem i cukrem pudrem... Ale się rozmarzyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak się ją dokładnie robi? Bo wygląda cudownie i na pewno tak smakuje. Kocham owsiankę i jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie, czy Ty chodzisz może do L.O. im. A.Fredry w Warszawie? napisz mi jak możesz w komentarzu na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u nie też już się zaczeło :c
    ale takie sniadanie wynagradza to troszeczke!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zrobiłaś to cudo ? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam straszną ochotę na taką owsiankę! może jutro zrobię:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdorszczę takiego śniadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stąd, że chodzę do tej szkoły do drugiej klasy, a dziś miała być integracja rocznika 96. Chyyba, bo nie mam oficjalnych informacji, została odwołana ze względu na deszcz, podobnie jak u Ciebie. a do tego 1A i 1C mają wos oraz historię z moim profesorem od historii, który uważa się za totalnego hipstera mimo swojego dość poważnego wieku, nosi czerwone spodnie, ale jest fantastycznym gościem :D no i te dwie kartkówki z geografii, to też u nas nic dziwnego, zwłaszcza jeśli to rozszerzenie. Ale może Twoja notka i moja szkoła to czysty zbieg okoliczności. Anyway tak tylko spytałam, bo fajnie byłoby poznać kogoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i do tego fakt, że wtorek zaczęłaś etyką tak jak 1A, szafki i kilka informacji odnośnie integracji z poprzednich notek. no kurcze wypisz wymaluj moja szkoła :)

      Usuń
  12. pieczona owsianka jest bardzo dobra, robiłam tylko raz ją w takiej postaci, ale będę musiała to powtórzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak zaczyna się dopiero ta prawdziwa nauka ! masakra ,ale damy radę ;D
    owsianka boska ,uwielbiam Cię za takie śniadania !

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pięknie ci urosła ta owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2a. świat jest mały! i pomyśleć, że autorka pierwszego śniadaniowego bloga jaki poznałam chodzi ze mną do szkoły, no w życiu bym nie powiedziała. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...