poniedziałek, 22 października 2012

297.



budyniowa owsianka z jabłkiem, herbatnikiem, czekoladą z orzechami i kakao
oatmeal with custard powder, apple, biscuit, chocolate with nuts and cocoa



Jak ja dawno nie jadłam tej czekolady *_* Pyyyycha!

Szkoła. Szkoda gadać. Wolę nie myśleć jak mi poszło z polskiego, bo nauczyciel jest nieprzewidywalny.
Jutro sprawdzian z francuskiego i kartkówka z biologii, ale już praktycznie umiem, więc pouczę się z fizyki ( a i dostałam 2+ z kartkówki -.- ). Tak mi się nie chce...zwłaszcza, że spałam ok.  5h i najchętniej bym teraz zasnęła.

Z dynią na jutro zrobię placki i zaniosę do szkoły na obiad, bo siedzę do późna, a w bufecie jest niedobry. Rozwiązany problem.

Miłego wtorku! :)


11 komentarzy:

  1. Budyniowa owsianka, mmm... :)
    Fajnie, placuszki w szkole zawsze poprawią humor!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszne dodatki! uwielbiam takie owsianki :)
    obiad w szkole będziesz miała przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem zapomniałam o tej czekoladzie! a ona rzeczywiście jest taka dobra<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Budyniowa jest najlepsza, a z czekolada to juz calkiem *.*
    Dobry pomysl z placuszkami, tez czesto biore do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smaczny, budyniowo, czekoladowy poranek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyniowe owsianki są jednymi z najlepszych, nic nie zastąpi tej kremowej konsystencji :)
    Dodaję do blogów i od tej pory będę wpadać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszna owsianka *.*
    ja zawsze przejmuję się ocenami ,ale teraz w liceum on już nie są ważne , tylko liczy się nasza wiedza ...mi strasznie trudno się przestawić ..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...