niedziela, 16 grudnia 2012

350.




scones z wiórkami kokosowymi z miodem i kaki oraz z masłem orzechowym; gorące mleko
scones with desiccated coconut, honey and kaki & peanut butter; hot milk



Jak ja dawno nie jadłam scones *_*
Wyszły mega chrupiące, pycha!

Odpoczywam trochę w ten weekend, bo okazało się, że nie ma pani od chemii =  nie ma sprawdzianu. Napisałam wypracowanie na polski. Co bardziej przypomina wypociny. Temat wymaga myślenia, a mi się nie chcę nad nim myśleć. Bez przesady, ja żyję już tylko wolnym...

...a teraz oglądam "Pan i Pani Smith" i mam wszystko gdzieś. Czasami tak trzeba. Mi potrzeba odpoczynku. Potem ewentualnie pomyślę o prezentach, nauce, lekcjach. To nic, że wszystko zostawiłam na ostatnią chwilę :P

Miłego dnia! :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam scones! *.* Z takimi dodatkami to już w ogóle, mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. odpoczywaj, nalezy Ci sie:*
    ja wlasnie teraz obliczylam, ze nie jadlam scones juz jakies 1,5 roku:O to chyba dobry powod, zeby sie wprosic do Ciebie na jedna?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, każdemu potrzebna taka chwila odpoczynku, relaksu :D ale mam ochoe na to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dzisiaj to samo, a jutro sprawdzian z wosu-olewam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo pan i pani smith- kultowe ^^
    pyyszne dodatki do tych bułeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne:D z kaki? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa, te scones <3 z kokosem! podaruj mi jedna sztukę, proszę, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm scones i jeszcze z kokosem *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne, muszę kiedyś takie zrobić! ten kokos musi dawać nieziemskie doznania smakowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Scones z kaki i wiórkami kokosowymi, dobre, dobre ;)
    też oglądałam ten film ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. sconsy -kocham je ! koksowe -mniam <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...