piątek, 18 stycznia 2013

381.




bananowe pancakes z masą wanliową [ mascarpone + budyń waniliowy ] i owocami leśnymi
banana pancakes with vanilla mousse [ mascarpone + vanilla pudding ] and forest fruits




Najadłam się, żeby nie powiedzieć przejadłam. Ta masa była naprawdę pyszna - nie moja, ale przeze mnie w połowie przygotowana :) Muszę ją w najbliższym czasie zrobić! 

Podobno dzisiaj mam wrócić do domu. Miałam plany na weekend, które legły w gruzach. Nienawidzę tego! Fajnie, że nie będę miała kiedy w tygodniu pojechać na zakupy. Fajnie, że będę musiała jechać z tymi bachorami w jednym samochodzie. Fajnie, że jak zwykle dowiaduję się o tym w ostatniej chwili. AAaaaa!

Chociaż Wam życzę miłego weekendu! :)

22 komentarze:

  1. pysznie, na bogato. :D
    miłego weekendu Tobie również. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze dowiadujęsię o wyjazdach jako ostatnia... talerzyk tylu wspaniałych rzeczy - obłęd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem fenomenu mascarpone, dla mnie jest ohydny! :p
    Ale placuszki bym pochłonęła z przyjemnością.

    Mimo wszystko spokojnego weekendu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Talerzyk pełen pysznych placków - i od razu widać, że to zapowiedź dobrego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta masa brzmi naprawdę pysznie! hej, może nie będzie jednak tak źle!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie weekend pełen nauki, do której nie mogę się zmotywować, tak samo jak do ćwiczeń... eh co za lenistwo :P
    placuszki są genialne, też bym wszystkie zjadła, a masa ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś chyba wszyscy jedzą placki :D
    Z mascarpone musiały być wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Świetny blog!;) Dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta masa waniliowa już z opisu wydaje się genialna, a jak ona musiała smakowac! jeszcze na placuchach<3

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak zrobiłaś tą masę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugotowany budyń ( 1 opakowanie waniliowego + cukier waniliowy ) wymieszany z 250g mascarpone. Masy wychodzi sporo - na 2-3 osoby :)

      Usuń
  11. Ta masa, owoce, placki *.* Śniadanie przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz dla mnie takie placuszki? Bardzo ładnie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne, sycące śniadanko /,3 i jak pięknie podane xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie brzmi ta masa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzowskie jednym słowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam ,ależ to pysznie wyglada , i te dodatki <3 super śniadanie ;*
    udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Myśl pozytywnie a weekend na pewno okaże się lepszy, niż myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaa, prawdziwa niedzielna uczta! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...