czwartek, 31 stycznia 2013

394.




kasza jaglana na mleku z jogurtem mango, sernikiem łaciatym, brzoskwiniami i rodzynkami
millet groats on milk with mango yogurt, cocoa-vanilla cheesecake, peaches and raisins



Mój pomysł na dodanie kakao do sernika znakomicie się sprawdzić. Jeden z najlepszych maminych serników - choć ja bym nie dodawała brzoskwiń, a np. banana :P
Wyniki badań krwi w normie. Tylko komputerowe są średnie, ale pani doktor powiedziała, że ręczne wyniki mogłyby być lepsze, więc się nie przejmuję. Następne za tydzień, potem lekarz...no, ale na razie się nie przejmuję niczym :)
Ostatni dzień stycznia. Minął już prawie tydzień ferii. Odpoczęłam, czas wziąć się za siebie. Niestety zdążyłam się rozleniwić...i to jest problem.
Dzisiaj lecę na spotkanie z koleżanką, a wieczorem prawdopodobnie obejrzę II część Ojca Chrzestnego :)

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. pyszna jaglanka! ja nareszcie ją kupiłam i nareszcie mogę z nią kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to korzystaj z ferii ile wlezie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna jaglanka. Naładuj akumulatorki na full!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, Twoja jaglanka wygląda tak pysznie! i jeszcze z mango ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszna jaglanka, muszę wreszcie zrobić moją tak, żeby się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszności:) Każdego poranka wzmagasz we mnie apetyt^^ Super, że badania dobrze wyszły:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ten sernik w jaglance, pychota :)
    Cieszę się, że badania wyszły dobrze, korzystaj z ferii w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaglanka z sernikiem? o raju *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. super połączenie! a sernik wygląda bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsza kasza na świecie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności :)
    Oj, ja tez się za bardzo rozleniwiłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z dodaniem ciasta do kaszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przegenialne połączenie sernika i jaglanki!
    Zakochałam się chyba!<3
    o raju, jak to musiało smakować*.*

    OdpowiedzUsuń
  14. masz odpoczywać , o to chodzi ;*
    super śniadanko , ten serniczek <3 i love it !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...