sobota, 29 czerwca 2013

543.




sałatka owocowa { melon, jabłko, kiwi} ; serek wiejski z miodem i herbatnikami
fruit salad { melon, apple, kiwi}; cottage cheese with honey and biscuits



Muszę dojeść wszystkie owoce i serki przed wyjazdem. Jeszcze kilka godzin, a ja sobie siedzę przed laptopem. Nawet się nie spakowałam...Chyba czas się za to zabrać. I pomyśleć, że za tydzień znowu będę musiała się pakować. Super. Mój dzień przynajmniej oświeca słońce. Po tych pochmurnych, deszczowych dniach, to takie przyjemne!

Książki mam. Filmy mam. Humor w sumie też. Rolki też. Czas naprawdę rozpocząć wakacje! I nie. Nie spędzę ich w domu. Nawet nie dopuszczam do siebie takiej myśli!

Miłego dnia! :*

Zostałam nominowana do Liebster Blog przez Jusię. Dziękuję bardzo :*

1. Ciepłe kakao czy zimny koktajl?
Zimny koktajl, nie przepadam za kakao
2. Nakładasz makijaż?
Tak
3. Najlepsze miejsce na wakacje?
Woda. Góry. Ciepły klimat. Te 3 warunki jeżeli są spełnione to jest to miejsce idealne *_*
4. Ulubiony owoc?
Nie mam ulubionego...ale do najlepszych należą: jabłka, banany(ale jako dodatek, za samymi nie przepadam), śliwki - renklody, grejpfruty zielone, borówki
5. Najlepiej jest jeść przy...?
Stole, słońcu,
6. Jest coś co jadasz codziennie?
Pomidory, jabłka ( kiedyś codziennie, teraz nie zawsze) , piję zieloną herbatę, 
7. Domek czy blok?
Co wolę? domek
8. Najdziwniejsze danie jakie jadłaś?
Nie przypominam sobie takiego
9. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham radia. Jeżeli sama włączam sobie muzykę np. na yt, to jest to najczęściej rock
10. Masz plany na przyszłość?
Jak na razie to ograniczają się do wolontariatu, skończenia szkoły, dostania się na dobre studia i znalezienia pracy
11. A teraz dziękuję i kogo chciałabyś pozdrowić ?:D
Wszystkich blogerów! :D

17 komentarzy:

  1. sałatka owocowa <3 poproszę taką !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka owocowa - idealna na ciepły poranek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak smakuje melon. Jakoś nie miałam okazji spróbować.
    Dzięki za pozdrowienia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no jasne, wybywaj i baw się dobrze ! ;*
    ja też przed wyjazdem rodzinie wszystko pozjadam a co haha ;D
    wiejski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka owocowa <3
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mi się zachciało takiej sałatki :) baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha miska i dziekuje za odpowieszi :)
    Udanej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  8. ej zapomniałam o czymś takim jak sałatka owocowa:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię melona, fuj! :D

    Ale za to serek wiejski...mniami! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Serek z tymi dodatkami brzmi zachęcająco. Wypróbuję, na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponownie zimowe barwy. Chooociaż już bardziej wiosenne. Pychota ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Porywam wszystko prócz melona :>
    Baw się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiejski z miodem właśnie wcinam, najlepsze co może być:D!

    OdpowiedzUsuń
  14. niby tak prosto, a jak idealnie! chyba sobie taką kolację zafunduję C:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...