poniedziałek, 16 grudnia 2013

713. same powroty: owsianka



owsianka z gruszką, mango, musli błonnikowym z kokosem Sante i czekoladkami adwentowymi
oatmeal with pear, mango, roughage coconut muesli and chocolate




Chrome nie chce dzisiaj ze mną współpracować. Zainstalowałam jakieś dziwne programy, chcąc obejrzeć film i zmieniło mi się kilka rzeczy, co jest bardzo irytujące.

Nie powiem, różnicę na zdjęciach widać. Robione o 6 rano zwykłą cyfrówką były straszne. Niewyraźne. Na razie, jak pisałam, poznaję różne opcje lustrzanki, ale ogólnie jestem zadowolona :) Przez najbliższe dni, śniadania będę wstawiała późno, bo rano niestety nie mam czasu. 

Byłam z koleżanką na wegeburgerze. Mówiła, że jej smakował ( choć jest "fanką" mięsa ). Nie zjadła całego, bo już wcześniej źle się czuła, więc w ogóle podziwiam ją, że zjadła 3/4. 
Ja zaś dzisiaj rano podołałam owsiance i nawet dobrze się po niej czułam! Już wiem, co może być z nią nie w porządku. Będę robiła ją teraz taką metodą, jak dzisiaj.

12 komentarzy:

  1. Pysznie i gęsto wygląda! A jaką metodą ją zrobiłaś? :)
    Różnica w zdjęciach jest! Ja zawsze robię przy oknie, tam jest najlepsze światło i zamykam lampę błyskową, jakoś bardziej mi się wtedy podobają zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha! Dawno nie jadłam gruszek ... :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też Chrome nawala :<
    Pyszne ! Kocham gruszki w takim zestawieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że śniadanie obeszło się bez komplikacji. Szkoda byłoby rezygnować z ukochanej owsianki :)
    Urocze te czekoladki :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką metodą robiłaś?
    Wygląda bardzo smacznie :)
    A wegeburgera to z chęcią bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też chrome dzisiaj świrował!
    a jaką metodą robiłaś owsiankę? ja akurat lubię ją w każdej słodkiej wersji, ale zżera mnie ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O dziwo po tej ,,malutkiej'' owsiance jestem napchana na kilka ładnych godzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pełna micha! idealnie na śniadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. co to za czekoladki? bo chyba to moje ulubione o ile wygląd mnie nie myli <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, a jaką metodą ją dziś zrobiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. to dobrze, że jest lepiej tzn. z owsianką! :*
    no i zdjęcia są super! od razu widać tą różnice i na pewno z dnia na dzień będą jeszcze lepsze jak już całkowicie zapoznasz się z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...