piątek, 4 kwietnia 2014

824. naleśniki na poprawę humoru




naleśniki gryczane z białym serem, miodem, gruszką i płatkami migdałów; sok pomarańczowy
buckwheat crepes with quark, honey, pear and almond flakes; orange juice



Przepis taki jak na zwykle naleśniki, lecz tym razem wykorzystałam mąkę gryczaną.

Tyle planów. Złe samopoczucie. Prawie bezsenne noce. Zimno i gorąco na zmianę. Okropny ból głowy. Nienawidzę tego! Minus mieszkania samemu - nikt Ci nie zrobi zakupów, nie kupi leków, a Ty nie masz siły podnieść się nawet z łóżka. Dzisiaj przyjeżdżają po mnie rodzice i wracam do domu na weekend, muszę się wybrać do lekarza. Mam nadzieję, że do poniedziałku mi przejdzie, bo nie chcę sobie narobić zaległości...

Miłego weekendu dla Was przynajmniej :-)

18 komentarzy:

  1. Nie wiem, co jest ze mną nie tak, ale zafascynował mnie sposób, w jaki pokroiłaś gruszkę. ;) Fajnie wygląda!
    Naleśniki gryczane to dobra opcja. Właśnie kupiłam mąkę, więc jutro zrobię na obiad.
    Zdrowiej i miłego weekendu dla Ciebie także!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowka:* kuruj sie bo to tak chorym byc nie mozna! I fakt, gruszka fajnie pokrojona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia! :) Takie naleśniki też by mi poprawiły humor i zwłaszcza, że z gruszką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie pokrojona gruszka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze piszę ( a często sama zapominam...) ZDROWIE najważniejsze, także życzę Ci go jak najwięcej i odpoczywaj dużooo w ten weekend by nazbierać sił i się wykurować, bo to nie żarty. choć ta pogoda...aż żal siedzieć w domu, ja zazwyczaj tak mam, ze jak już choruję to w słoneczne dni ;/
    naleśniki zawsze mi humor poprawiają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykuruj się porządnie. Co z tego, że niedoleczona pójdziesz do szkoły jak później Cię może tak rozłożyć i wtedy zaległości sobie dopiero narobisz. Duuużo zdrówka. Szkoda, że naleśniki nie mają tak uzdrawiającej mocy jak humor-poprawiającej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentują się niesamowicie smacznie! :)
    Zdrówka życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro będę mieć więcej czasu, bo sobota, to pewnie zrobię naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję ze u rodziców sie wyleczysz <3 Miłego weekndu ospoczywaj :) Nalęsniki wyglądaja super delikatnie i napewno bylo prze smaczne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam gryczane naleśniory <3
    Kochana kuruj się i wracaj szybko do zdrowia :***

    OdpowiedzUsuń
  11. smaki trafione w dziesiątkę, sama kiedyś planowałam takie zrobić.
    z jednej strony zazdroszczę mieszkania w pojedynkę, a z drugiej - dobrze jest mieć kogoś bliskiego przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie naleśniki potrafią poprawić samopoczucie :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam <3 smacznie wygląda ta grucha *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje naleśniki wyglądają bosko! Zdrowiej biedaku ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...