środa, 26 czerwca 2013

540.





3x smoothie ze zdjęcia ( ok. 1l ) { jogurt naturalny, miód, truskawki, szpinak, banan }, ciastka czekoladowe, pralinka
3x smoothie { natural yogurt, honey, strawberries, spinach, banana}, chocolate biscuits and praline





Rano byłam w Muzeum do 14, a teraz czeka mnie sprzątanie. Miałam jechać do cioci, ale mi się nie chcę, zwłaszcza że co chwilę pada i przestaje, pada i przestaje...
Pojadę jutro, po wolontariacie lub w piątek, po zakończeniu.

Jutro jest turniej międzyklasowy w siatkówkę ( Dzień Sportu) i nie wiem czy iść, bo nasza klasa wcale świetna w siatę nie jest, pogoda nie sprzyja i w dodatku musiałabym tam jechać na 9...
Chyba dam sobie spokój zwłaszcza, że na 15 mam wolontariat. 

Co do śniadania - koktajlu wyszło dużo, był bardzo dobry i sycący. Tak szybko go wypiłam, że aż sama się zdziwiłam O.o

Jej, to już prawie wakacje. Naprawdę?! Za tydzień wyjeżdżam?! Hmmm :-)

Zostałam nominowana do Liebster Blog przez autorkę bloga http://malinowyporanek.blogspot.com/. Dziękuję bardzo :*
Pozwólcie, że moje nominacje i pytania wymyślę dziś wieczorem, a dodam z jutrzejszym postem :)

1)      Róże czy słoneczniki?
róże
2)      Serek wiejski czy twaróg?
hm twaróg...
3)      Dzika impreza czy chwila dla siebie z książką?
chwila dla siebie z książką
4)      Potrawa, którą można jeść o każdej porze dnia i nocy to…?
jogurt naturalny z dodatkami/owsianka 
5)      Dzień uporządkowany, czy zupełny spontan?
nieco uporządkowany
6)      Na wakacje do Australii czy USA?
Australia! Moje marzenie *_*
7)      Masło orzechowe czy Nutella?
masło orzechowe
8)      Wyjdziesz z domu bez telefonu?
nie, chyba że do sklepu na dół ;p
9)      Piosenka na dziś to…?
Thirty Seconds To Mars - Conquistador
10)   Optymizm, pesymizm czy realizm?
optymizm - chciałabym 
11)   Naleśniki na słodko, czy wytrawne?
na słodko oczywiście :)



15 komentarzy:

  1. sama wypiłaś litr koktajlu?! no wiesz, mogłaś zostawić mi chociaż pół szklanki... :c :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki koktajl, ciasteczka i jeszcze tylko brakuje slonca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dużo tego smoothie : D
    Ale nie dziwię się , jak jest coś pysznego to aż nie da się zapanować nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łee nie podzieliłaś się koktajlem..
    Musiał być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. A już chciałam pytać jak można się tym najeść, ale skoro prawie litr ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny koktajl, takie to raz dwa wchodzą, chociaż trzeba przyznać, że dobrze sycą :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki koktajl <3 Pyszności!
    A gdzie wyjeżdżasz? :)
    Australia, też mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, w ogóle nie wygląda, jakby smoothie było ze szpinakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był świeży szpinak i może były ze 2-3 garście ;) Na ok. 500g truskawek to nie dziwne, że go nie widać ^^

      Usuń
  9. Jakie fajne pytania dostałaś:)
    Nie idź na ten Dzień Sportu, daruj sobie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ze odpowiedziałaś :) Australia to również moje marzenie! Może nam się spełni ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi;) I jedzonko (i picie?) Pychotka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm poranek z pysznym koktajlem ;) i te ciacha do tego idealne ;p
    ja dziś mam szkołę a potem mszę ... jutro już koniec ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...