czwartek, 27 czerwca 2013

541.




clafoutis kakaowe z jabłkiem, truskawkami i czekoladą
cocoa clafoutis with apple, strawberries and chocolate





Zdecydowanie za długo zwlekałam z tym śniadaniem. I pomyśleć, że jeszcze wczoraj miałam co do niego wątpliwości. Jak to możliwe?!
Bazowałam na TYM przepisie. Zastanawiałam się jeszcze na cobbler'em, ale to już następnym razem.

Do południa sobie leżę, a po obiedzie jadę do Muzeum. Później do cioci, spać...i jutro rano na rozpoczęcie! Na 8:30! Powariowali :/

Miłego dnia! :*


Obiecane pytania do Liebster Blog:

1. Torebka mała czy duża?
2. Owoce egzotyczne czy krajowe?
3. Bez czego nie wyjechałabyś na wakacje? ( telefon, portfel się nie liczą )
4. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
5. Ile czasu średnio poświęcasz blogosferze?
6. Masz swój ulubiony zespół muzyczny - jeśli tak to jaki?
7. Co sądzisz o programach typu : "Top Model" , " You can dance" , "X Factor"  ?
8. Ulubione smoothie?
9. Czy masz w sobie coś z dzieciństwa (np. jakieś przyzwyczajenie) ?
10. Naturalny kolor włosów?
11. Obiad z warzywami czy na słodko z owocami?

Nominuję:


23 komentarze:

  1. Kakaowy clafoutis? Że też jeszcze na to nie wpadłam! Ty zainspirowałaś się mną, teraz ja Tobą :D Mój następny będzie właśnie kakaowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację! :)

    Clafoutis wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kakaowy musial byc genialny ! I z truskawkami *-*
    Dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam taką samą myśl, gdy pierwszy raz zrobiłam clafoutis :)
    dziękuję ślicznie za nominację, odpowiem na dniach, jak tylko uporam się z egzaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, odpowiem jutro:)
    Śliczną masz tę kokilkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne śniadanie! zrób mi takie, proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie jadłam clafoutis w zwykłej wersji, ale co czuję, że czekoladowa musi być jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo, jutro na pewno odpowiem :D Śniadanie też bym takie chciała, ale nie mam małego naczynka do zapiekania :( Jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kakaowy! Ale bajerancko :D
    Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe śniadanie w fajowej miseczce! Zawsze się nią zachwycam, chociaż widziałam ją już u Ciebie tyle razy... ale jest kochana!
    Ja mam rozpoczęcie na 9. Nie chcę mi się iść! Za dobrze mi już, gdy od poniedziałku nie przekroczyłam progów szkoły :D

    Dziękuję za nominację, odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, ja właśnie też cały czas odkładam to śniadanie, może też popełniam błąd...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzoo apetycznie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne naczynko! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. z całego serduszka dziękuję za nominację ;* odpowiem jutro ;)
    co do śniadanka to jest przepyszne, mi też posmakowało clafoutis , u ciebie z tak smakowitymi owocami *-*\
    u mnie zakończenie na 10.00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę w końcu zrobić clafoutis! <3

    dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za nominację :D
    Pycha sniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no i jeszcze Ty mnie przekonujesz do tego clafoutis! :P
    Muszę je zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje śniadaniowe serduszko chwyta za serduszko i za żołądek;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem urzeczona tym, jak pięknie to śniadanko wygląda!
    Dałabym się za takie pokroić!
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...