sobota, 2 sierpnia 2014

947. coś zwykłego




jogurt naturalny z otrębami śliwkowymi, brzoskwinią, bananem, tahini, suszonymi owocami, orzechami włoskimi i bazylią
natural yogurt with plum brans, peach, banana, tahini, dried fruits, walnuts and basil






Upał nie do zniesienia. Wychodzę z sauny ( mieszkania ) i jadę do centrum handlowego po strój kąpielowy. Oczywiście górą z innego sklepu niż dół. Naprawdę trudno jest znaleźć ładne, dopasowane do mojej sylwetki bikini...

Przedostatni dzień na siłowni. Będzie mi jej brakować przez najbliższy miesiąc, ale może aż tak tego nie odczuję? Mam nadzieję.
I nareszcie dobra wiadomość! :-)

6 komentarzy:

  1. Proste, a jakie apetyczne! Aż ślinka cieknie na widok takiej miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie upały jogurt jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja też mam problem z dobraniem odpowiedniego stroju i muszę kupować górę i dół osobno. Ciężko jest dobrać jeden, właściwy rozmiar. Mam jednak nadzieję, że udało Ci się skompletować całość :)
    Kolorowe dodatki czynią ten jogurt niezwykłym!

    OdpowiedzUsuń
  4. może i zwykłe ale podane tak w fantastyczny sposób, że no nie mogę sie napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, ja też jeszcze nie znalazłam stroju, a chodzę za nim od miesiąca!
    Proste śniadania są najsmaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie podane! Nie wiem, czy wolałąbym podziwiać, czy zjeść :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...